mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 visas inte alls - Nej visas på TV

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 14:52
New Member Group

Default PS3 visas inte alls - Nej visas på TV

Mitt problem är att jag inte kan få PS3 för att visa på min TV. Jag har försökt både HDMI och A / V-kablar som kommer med systemet. Jag har gjort videoinställningar återställa sak (när systemen i vänteläge, tryck på strömbrytaren och håll tills du får den andra pip) utan resultat. Jag har också återställs till standardinställningarna (från vänteläge, håll ner strömbrytaren tills du får 2 pip i följd) som gav mig hopp eftersom menyn kom upp (alternativ det gav mig innehålla startar systemet återställs till standardinställningarna, återställa filsystemet, etc.), men då jag klickade återställs till standardinställningarna och att skärmen gick bort lämnar mig igen med en tom skärm och min tv säger "Ingen signal upptäcks." Sony sa att jag måste skicka in för reparation. Men jag vägrar att betala $ 150 när svaret verkar vara så nära att se hur jag kan få åtminstone något att visa upp. Det finns inga uppenbara fysiska skador på sladdar eller hamnar och jag har försökt flera HDMI-kablar. Någon snälla hjälp!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Visa oss din dator! mrberty General Software Chat 18 25 september 2009 00:36
Visa din dator (er) PC WhizzKid General Hardware Chat 10 29 april 2008 04:32
Visa skrivbordet PC WhizzKid General Software Chat 3 23 april 2008 18:02
Visa oss yer skrivbord! Gazmondo General Software Chat 27 31 mars 2008 11:01
Göm eller visa muay Windows-operativsystem 2 14 januari 2008 19:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.