![]() |
|
| |||
| |||
| Er der nogen vide, hvor man kan få et anstændigt ekstra harddisk til at sætte i en ps3? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare købe nogen ekstern harddisk, og sæt den i USB
| |||
| |||
| XBOX er skrald PS3 klipper og du kan få en eSATA I belive så op yours |
|
| |||
| |||
| Hvorfor er Xbox vrøvl? Sikker på, at PS3 har gode specs, men der er ikke mange spil til at bakke den op ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Drevet buret er tilgængelige via et panel på den ene side, og indeholder et 2,5-tommers seriel ATA model findes i notesbøger, de Seagate Momentus 5400.2 ps den ene, jeg søgte på var 120GB, og det var ikke så dyrt |
|
| |||
| |||
| er panelet om den nye 40 GB model? |
|
| |||
| |||
| Jamen du sagde: "Er der nogen vide, hvor man kan få et anstændigt ekstra harddisk til at sætte i en ps3?" Fra at jeg regnede med, du ønskede at erstatte de 40 GB harddisk med sige en 250 GB harddisk Her er en detaljeret vejledning for at Tryk på Start: hvordan du opgraderer din PlayStation 3 Harddisk Hvis du kun ønsker at tilføje nogle ekstra lagerplads, bare en ekstern harddisk, og sæt den i USB som blev indsendt før |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk | Cogglesz | Drives & flytbare medier | 1 | 30 marts 2009 09:28 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Installation af en ekstra harddisk, CD / DVD-brænder | mpenney | Drives & flytbare medier | 6 | 21. sep 2008 07:14 |
| Harddisk Problem - Hvorfor kan man ikke min computer acceptere alle mine harddiske? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15. sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |