![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ei kukaan tiedä, mistä saa kunnollista extra kiintolevyn teki ps3? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just ostaa mitään ulkoista kovalevyä ja kytke se USB
| |||
| |||
| XBOX on roskaa PS3 kalliot ja voit saada eSATA i belive niin up yours |
|
| |||
| |||
| Miksi Xbox roskaa? Toki PS3: lla on hyvät tiedot, mutta ei ole olemassa kovin monia pelejä takaisin sen ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Pyrkimys häkki on saatavilla kautta paneelin toisella puolella, ja se sisältää 2,5 tuuman Serial ATA malli, joita esiintyy muistikirjat, että Seagate Momentus 5400.2 ps yhden olin katsot oli 120GB ja se ei ollut kallis |
|
| |||
| |||
| on paneeli uusi 40 Gt: n malliin? |
|
| |||
| |||
| No olet sanonut: "ei kukaan tiedä, mistä saa kunnollista extra kiintolevyn teki ps3?" Tästä olen tajunnut halusitte korvaamaan 40GB kovalevyn kanssa sanoa 250 Gt kovalevy Seuraavassa on yksityiskohtaiset ohjeet siitä, että Paina Start: Miten Päivitä PlayStation 3 Hard Drive Jos olet vain aikoo lisätä ylimääräistä varastointia, vain saada ulkoista kovalevyä ja kytke se USB kuin oli lähetetty ennen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Ohje Turning Slave Hard Drive pääsivulle Hard Drive | Cogglesz | Drives & Removable Media | 1 | 30th Mar 2009 09:28 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Asentaminen ylimääräinen kovalevy cd / dvd-polttimen | mpenney | Drives & Removable Media | 6 | 21. Sep 2008 07:14 |
| Kovalevy ongelma - Miksi ei voi minun tietokone hyväksyä kaikki kovalevyt? | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 8 | 15 Sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |