![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det någon som vet var man får tag på en anständig extra hårddisk att sätta i en PS3? |
|
| |||
| |||
| Bara köpa en extern hårddisk och koppla in den i USB - Borde ha fått en Xbox 360 men mate;) (lol.. Rememebr mig från PS3 vs 360 forum?) |
|
| |||
| |||
| XBOX är skräp PS3 klippor och du kan få en eSATA Jag tror så upp din |
|
| |||
| |||
| Varför är Xbox skräp? Visst PS3 har bra specifikationer men det finns inte många spel för att backa upp det ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Satsningen buren är tillgängliga via en panel på ena sidan, och innehåller en 2,5-tums seriell ATA modell vanligt förekommande i anteckningsböcker, den Seagate Momentus 5400.2 ps det jag såg var 120 och det var inte så dyrt |
|
| |||
| |||
| är panelen om den nya 40GB modellen? |
|
| |||
| |||
| Jo du sa "Är det någon som vet var man får tag på en anständig extra hårddisk att sätta i en PS3? Från att jag tänkte att du ville ersätta 40GB hårddisk med säga en 250 GB hårddisk Här finns detaljerade anvisningar för att Press Start: Hur uppgradera din PlayStation 3 Hard Drive Om du bara vill lägga lite extra förvaring, bara en extern hårddisk och ansluter den till USB som var postat innan |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC vana Boot när hårddisken är ansluten. Moderkort eller hårddisk Problem? | nightstar | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hjälp med Turning slavej hårddisken till Main Hårddisk | Cogglesz | Drives & Removable Media | 1 | 30 mars 2009 09:28 |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Installera en extra hårddisk CD / DVD-brännare | mpenney | Drives & Removable Media | 6 | 21 sep 2008 07:14 |
| Hårddisk problem - Varför kan inte min dator accepterar alla mina hårddiskar? | Computer Spec | General Hardware Chat | 8 | 15:e sep 2006 03:14 |
| Thread Tools | |
| |