mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PS3 Slår for 10 sek's derefter slukker på eget

Reply

Thread Tools
Old 2. juni 2009, 02:02
Ny Medlem Gruppen

Default PS3 Slår for 10 sek's derefter slukker på eget

Hej .. Jeg havnt ejet min ps3 at lange og gjorde ikke spiller det meget, men nu når jeg tænder den blå og grønne lys start og ophold på i cirka 10 sekunder af sin slukker på eget og det røde lys begynder at blinke .... Jeg forsøgte chaning ledningen .. Hvad kan problemet være??
Old 2. juni 2009, 10:48
Donor-Gruppen

Default PS3 Slår for 10 sek's derefter slukker på eget

Hvis du har købt det nye M8 dont pille med det bare tage den tilbage til butikken

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Laptop slukker med batteri i muzna Laptops, Mobiles & PDA'er 2 27th May 2009 11:34
Computer tænder for 3 sekunder, og derefter slukker for 3seconds, derefter tilbage på?! Whyred General Hardware Chat 1 16 juni 2009 06:02
PC slukker øjeblikkeligt Axegrinder General Hardware Chat 9 13th Dec 2008 11:14
USB-enhed lukkes PC chip General Hardware Chat 4 9 juni 2008 12:54
Laptop lukkes uventet - nogen hjælp? midpikyrozziy Laptops, Mobiles & PDA'er 4 2 januar 2008 13:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.