![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei .. i havnt omistuksessa minun ps3, että pitkä ja didnt soittaa sitä paljon, mutta nyt kun olen taas se sininen ja vihreä valo alkaa ja pysyvät noin 10 sekunnin ajan sen sammuu omasta ja punainen valo alkaa vilkkua .... Yritin chaning virtajohto .. Mikä voisi ongelma on? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos olet ostanut uusia M8 dont korjailla se vain ottaa sen takaisin myymälään
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kannettava tietokone sammuu kanssa akkua | muzna | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 27th Jun 2009 11:34 |
| Tietokone käynnistyy 3 sekuntia, sitten sammuu ja 3seconds, sitten takaisin? | Whyred | Rautatavaran Chat | 1 | 16th Jun 2009 06:02 |
| PC sammuu välittömästi | Axegrinder | Rautatavaran Chat | 9 | 13. Joulukuu 2008 11:14 |
| USB-laite sammutetaan PC | siru | Rautatavaran Chat | 4 | 9. Jun 2008 12:54 |
| Kannettava tietokone sammuu odottamatta - apua? | midpikyrozziy | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 2. Jan 2008 13:34 |
| Thread Tools | |
| |