![]() |
|
| |||
| |||
| Der er bedre til at få? en PSP eller en Nintendo DS? Selv om PSP ikke se godt ud, men jeg tror Nintendo har bedre spil? Hvad skal jeg vælge? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP uden tvivl langt bedre spil og grafik IMO.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hverken få en Lynx .. lol ... J / k Jeg har aldrig spillet på PSP, men prøvet DS for første gang den anden dag, og jeg troede, det var temmelig crappy, jeg var spiller Yu-Gi-Oh noget 2007, og selv med de crappy grafik det havde det stadig var træg
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| PSP Grafikken er nydelig fantastiske for en håndholdt, jeg var chokeret, da jeg første gang brugt en. |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg er enig med dave PSP er bedre langt. Du kan også bruge den som en mp3-afspiller og en video-afspiller. og med hjem brygge apps du kan gøre alle mulige ting gerne bruge den som en fjernbetjening. IMO få psp for sikker. |
|
| |||
| |||
| Personligt Jeg mener, at Nintendo DS er rettet mod den yngre, teenager marked. |
|
| |||
| |||
| og det hele afhænger af u. hvis u vil bare spil ds er bedst. men hvis u vil mp3-afspiller, videoafspiller, vildt enheden og i stand til at surfe på nettet psp er langt den bedste |
|
| |||
| |||
| PSP er mere seriøse gamere og DS på yngre mennesker, ligesom de andre Sony / Nintendo konsoller. Tillægget er god i det faktum, du får to skærme til spil, hvilket gør rolle at spille spil interessante, men grafikken på PSP er fantastisk for en håndholdt, ligner meget en PS2 |
|
| |||
| |||
| TJV men nogle DS spil r awesome gerne fuld metal alchemist og FF3 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP vinder uden tvivl.