![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kumpi on parempi? PSP vai Nintendo DS? Vaikka PSP ei näytä hyvältä, mutta mielestäni Nintendo on paremmat pelit? Mitä minun pitäisi valita? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP ilman epäilemättä paljon parempia pelejä ja grafiikka IMO.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kumpikaan ei saada Lynx .. lol ... J / k En ole koskaan pelataan PSP, mutta yritti DS ja ensimmäisen kerran muutama päivä ja ajattelin, että se oli melko kehno, olin pelaaminen Yu-Gi-Oh jotain 2007 ja jopa kanssa kehno grafiikka se oli se oli vielä verkkainen
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| PSP grafiikka on melko uskomatonta, että käsimaa, olin järkyttynyt, kun ensin yksi. |
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen samaa mieltä dave PSP on parempi ylivoimaisesti. voit myös käyttää niitä mp3-soittimen ja videotoistin. ja kotiin hautua apps voit tehdä kaikenlaisia asioita, kuten esimerkiksi käyttää sitä kauko. IMO saada psp varmasti. |
|
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Nintendo DS tavoitteena on nuorempi, teini-ikäisten markkinoille. |
|
| |||
| |||
| hyvin se kaikki riippuu u. jos u vain pelejä ds on paras. mutta jos u halua mp3-soitin, video-soitin, peli laitetta ja voivat surffata verkossa psp on ylivoimaisesti paras |
|
| |||
| |||
| PSP on vakavampi pelaajille ja DS on nuoria, paljon muiden Sony / Nintendo konsolit. DS on hyvää se, saat kahta näyttölaitetta on pelejä, mikä rooli pelejä mielenkiintoisia, mutta grafiikan PSP ovat upeita varten kädessä hyvin samalla tavalla kuin PS2 |
|
| |||
| |||
| TRU mutta jotkut ds pelejä r awesome kuten Full Metal alkemisti ja ff3 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP voittaa ilman epäilystäkään.