![]() |
|
| |||
| |||
| Welke is beter te krijgen? een PSP of een Nintendo DS? Hoewel de PSP doen er goed uitzien maar ik denk dat Nintendo heeft betere games? Wat moet ik kiezen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP zonder twijfel veel beter spellen en grafische IMO.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Noch een Lynx .. lol ... J / k Ik heb nog nooit gespeeld op de PSP, maar probeerde de DS voor de eerste keer dat de andere dag en ik vond het nogal crappy, ik was het afspelen van Yu-gi-oh iets 2007 en zelfs met de crappy graphics had zij nog steeds traag
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| PSP graphics zijn verbazingwekkend mooi voor een handheld, ik was geschokt toen ik voor het eerst gebruikt is. |
|
| |||
| |||
| Ja, ik ben het eens met Dave de psp is beter veruit. u kunt het ook gebruiken als een mp3-speler en een video-speler. en met een eigen brouwsel apps kunt u allerlei dingen zoals het gebruiken als een afstandsbediening. IMO krijgen de psp zeker. |
|
| |||
| |||
| Persoonlijk denk ik de Nintendo DS is gericht op de jongere, tiener markt. |
|
| |||
| |||
| en dit alles is afhankelijk van u. als u wil spelen ds het beste is. maar als u wilt dat mp3-speler, video speler, game-apparaat en kunnen surfen op het net psp is veruit de beste |
|
| |||
| |||
| PSP is voor de meer serieuze gamers en de DS op jongere mensen, net als de andere Sony / Nintendo consoles. De DS is goed in het feit krijg je twee schermen te spelen, waardoor de rol spelen van spelletjes interessant, maar de graphics op de PSP zijn verbluffende voor een handheld, die erg lijken op een PS2 |
|
| |||
| |||
| TRU maar sommige DS games r awesome graag volledig metalen alchemist en FF3 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP wint, zonder twijfel.