![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Som er bedre å få? en PSP eller Nintendo DS? Selv om PSP ser bra men jeg tror Nintendo har bedre spill? Hva bør jeg velge?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
PSP uten tvil mye bedre spill og grafikk IMO.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Verken få Lynx .. lol ... J / K
Jeg har aldri spilt på PSP, men prøvd DS for første gang her om dagen og jeg syntes det var ganske crappy, jeg spilte Yu-gi-oh noe 2007 og selv med det crappy grafikk det hadde det var fortsatt svak
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
PSP grafikken er ganske utrolig for en håndholdt, jeg ble sjokkert da jeg først brukt en.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg er enig med dave PSP er bedre langt. Du kan også bruke den som en MP3-spiller og videospiller. og med hjemme brygge apps du kan gjøre alle slags ting som brukes som en fjernkontroll. IMO få psp sikkert.
|
|
|
|||
|
|||
|
Personlig tror jeg at Nintendo DS er rettet mot yngre, tenåring markedet.
|
|
|
|||
|
|||
|
vel alt avhenger u. hvis u viI spill DS er best. men hvis u vil ha mp3-spiller, videospiller, spill enheten og i stand til å surfe på nettet PSP er uten tvil den beste
|
|
|
|||
|
|||
|
PSP er mer alvorlige spillere og DS hos yngre mennesker, akkurat som de andre Sony / Nintendo konsoller.
DS er god i det faktum du få to skjermer til spill, og gjør Rollespill interessant, men grafikken på PSP er imponerende for en håndholdt, svært lik en PS2 |
|
|
|||
|
|||
|
tru men noen DS spill r awesome like full metall alchemist og ff3
|
|
|
||||||||||||
|