![]() |
|
| |||
| |||
| Vilka är bättre att få? en PSP eller Nintendo DS? Även om PSP ser bra men jag tror att Nintendo har ett bättre spel? Vad ska jag välja? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP utan tvekan mycket bättre spel och grafik IMO.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte heller får en Lynx .. lol ... J / K Jag har aldrig spelat på PSP, men provat DS för första gången häromdagen och jag tyckte det var ganska skit, jag spelar Yu-Gi-Oh något 2007 och även med crappy grafik hade det fortfarande var trög
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| PSP-grafik är ganska fantastiskt för en handdator, jag blev chockad när jag första används en. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag håller med dave PSP är bättre i särklass. Du kan också använda den som en mp3-spelare och en videospelare. och med hem brygd apps du kan göra alla möjliga saker som att använda den som fjärrkontroll. IMO få PSP säkert. |
|
| |||
| |||
| Personligen tycker jag att Nintendo DS är inriktad på de yngre, tonåring marknaden. |
|
| |||
| |||
| och allt beror på u. om u vill bara spel ds är bäst. men om u vill ha mp3-spelare, videospelare, spel enhet och kunna surfa PSP är det absolut bästa |
|
| |||
| |||
| PSP är för mer seriösa spelare och DS på yngre människor, ungefär som de övriga Sony / Nintendo konsoler. Den DS är bra i det faktum att du får två skärmar till spel, vilket gör Rollspel intressant, men grafiken på PSP är imponerande för en handdator, mycket likt en PS2 |
|
| |||
| |||
| tru men vissa DS spel r awesome gillar full metal Alchemist och ff3 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PSP vinner, utan tvekan.