![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gerne dele mine spørgsmål, og se, om nogen, der enten har oplevet noget lignende eller har nogle gode råd, så tak på forhånd for at læse, jeg virkelig sætter pris på, hvad folk gør her. Jeg har ikke brugt min PSP i lidt under et år nu, og det har været i en sag, inde i en skuffe for denne periode. Jeg passer godt på mine ting, og aldrig har droppet det, eller er udsat for ekstreme temperaturer, eller pillet ved dens indersider osv. osv. Det ser ud som om du lige har taget den ud af æsken, og det er ikke overdriver. Anyways jeg ønskede at spille nogle FF Tactics: The Lion Wars til en forandring, så jeg tog det ud og forsøgt at styrke den. Ingen lys overhovedet. (de fleste mennesker rapport lignende problemer, kun en af deres lys kommer på) Det er klart jeg tænkte "Nå batteriet skal være udtømt, efter at alle i denne tid ..." Nogen overraskelse for mig, så jeg tilsluttet den ind i væggen ved hjælp af AC-adapteren, den kom med, og stadig ingen lykke, ikke engang et lys. Jeg forsøgte så min bil adapter med min bil på, (Lampen på adapteren havn kom, PSP lyser ikke) samt mine USB-kabel med min computer. Så jeg prøvede at tage batteriet ud og direkte forbinder det med en AC-adapter til forskellige væg havne selvfølgelig, og stadig ingen held. Alt er tilsluttet korrekt, og jeg har prøvet alt fra Holding R og tænder den, til at prøve det med WLAN og slukker også. Så hvorfor er det ikke virker? Det er temmelig frustrerende at vide, at jeg kan tage sig af noget, men det bare stopper med at fungere ... lol Mit system er et PSP-Piano Black: 2001-model. En flad psp. Endnu en gang gøre opmærksom på mit system er ikke at give mig enten en grøn eller orange lys. Nogle andre ting at bemærke; - Batteriet var inde i PSP, mens det blev gemt væk. - Dvaletilstand kan have været aktive i løbet af nogle af varighed, men jeg tror bare at batteriet ville have været påvirket. Det er naturligvis ikke et batteri problem, ellers ville det have fungeret, når sluttet uden batteri, og det kan ikke være et problem med min adapter, da jeg prøvede både min computer og min bil. Så hvad er op her? Tak igen for at bidrage din tid og bekymring, og jeg ser frem til et svar, jeg kan få. Min bror er en elektroingeniør, og jeg kunne have ham tage et kig på det, da min garanti er gået alligevel (jeg har haft det altid), men jeg ønsker at få så mange oplysninger som jeg kan i forvejen, og før jeg endda overveje Sony service. Sony støtte er mere som: "Betal først, vi vil fortælle dig senere, eller bare ikke fortælle dig alt." Endnu en gang tak! EDIT: Jeg ved ikke, hvilken Firmware update jeg har på det, jeg havde Crysis Core ... Jeg ved, at langt, så hvad er der inden denne og Skype-Update vil jeg sige, jeg har. |