vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PSP: Ei kytkentä, valoja ei ole.

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 16:35
Uusi Jäsen

Default PSP: Ei kytkentä, valoja ei ole.

Haluaisin samaa mieltä asiasta, ja katso jos joku on joko kokenut jotain vastaavaa tai ollut mitään neuvoja, niin kiitos jo etukäteen käsittelyssä, olen todella sitä, mitä ihmiset tekevät täällä.

En ole käyttänyt minun PSP hieman alle vuoden ajan, ja se on ollut joka tapauksessa sisällä laatikkoon, että ajan kuluessa. Pidän hyvää huolta minun tavaraa, eikä koskaan laskenut, tai altistuvat sen äärimmäiset lämpötilat, tai viritellä sen sisukset jne jne. Se näyttää kuin jos vain otti sen pois laatikosta, eikä tämä ole liioittelematta.

Anyways halusin soittaa joitain FF Tactic: The Lion Wars on muuttaa, joten otin sen pois ja yritti valtaan se. Valoja ei ole lainkaan. (useimmat ihmiset kertomus samanlaisia ongelmia, vain yksi niiden valot ovat päällä) Tietenkin ajattelin "No akku on uhanalainen, kun kaikki tällä kertaa ..." Ei minulle yllätyksenä, joten syötimme sen seinään käyttämällä AC adapteri se tuli, ja vieläkään ei ole onnea, ei edes valo.

Olen sitten yrittänyt minun autooni sovittimen kanssa autolla, (valon sovitin satamaan tuli, PSP valoja ei) sekä minun USB-johto kanssa minun tietokone.

Sitten olen yrittänyt ottaa akku ja suoraan liittämällä se käyttämällä AC adapteri, eri seinään satamat tietenkin, ja vielä ei ole onnea.

Kaikki on kytketty kunnolla ja olen yrittänyt kaikkea Holding R ja kääntämällä se, että yrittää sen kanssa Wlan päälle ja pois samoin. Joten miksi ei se toimi? On melko turhauttavaa tiedän, että voin huolehtia jotain, mutta se vain lakkaa toimimasta ... lol

Oma järjestelmä on PSP Piano Black: 2001 mallia. Kiinteämääräistä psp.

Jälleen kerran tehtävä merkintä minun järjestelmä ei annoitte minulle joko vihreä tai oranssi valo.

Joitakin muita asioita huomata;

- Akku oli sisällä PSP kun se oli varastoitu pois.
- Lepotila on ollut aktiivinen aikana joitakin kesto kuitenkin uskon vain akku olisi saanut tartunnan.

Tietenkään ei ole paristoa ongelma muutoin se olisi toiminut kun syötimme ilman akkua, eikä se voi olla ongelma minun sovitin koska olen kokeillut sekä minun tietokone ja minun autoni. Mikä siis on täällä? Kiitos jälleen edistää ajasta ja huolta, ja odotan vastausta en voi saada.

Veljeni on Electrical Engineer, ja olisin voinut häntä katsomaan sitä, koska minun takuu on mennyt anyway (Olen ollut siinä ikuisesti), mutta haluaisin saada niin paljon tietoa kuin voin etukäteen, ja ennen kuin jopa harkita Sony Palvelutyö. Sonyn tuki on enemmän:
"Maksa ensin, me kertoa teille myöhemmin, tai sitä ei kerro sinulle lainkaan."

Jälleen kerran, kiitos!

EDIT: En tiedä, mihin Firmware update olen se, minulla oli Crysis Core ... Tiedän, että paljon, joten mitä sitä ennen ja Skype Update Sanoisin olen.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
1TB ulkoinen kiintolevy - Flashing Lights - Bad asioita on tapahtunut Paul4763 Drives & Removable Media 6 28 lokakuu 2009 12:55
Help - PC: n kytkeminen virta Shazza54 Rautatavaran Chat 11 24 syyskuu 2009 04:04
HP Laptop Screen tapana päälle Hard Drive tapana Aloitetaan: Syttyy ovat kuitenkin ....... gra Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 5th Aug 2009 18:28
Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään mida Rautatavaran Chat 1 9th Jun 2009 15:05
Xbox 360-2 Red Lights Demtschuk PC & Console Gaming 12 22. lokakuu 2008 10:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.