mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

PSP: Niet draaien op, geen lichten.

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 16:35
Nieuw Lid Fractie

Default PSP: Niet draaien op, geen lichten.

Ik wil graag mijn probleem en zien of iemand heeft een ervaren of iets dergelijks had een advies, dus dank bij voorbaat voor het lezen, ik waardeer wat mensen hier doen.

Ik heb niet gebruikte mijn PSP in een iets minder dan een jaar nu, en het is in een geval, in een lade voor die periode. Ik zorg goed voor mijn spullen, en nooit gedaald, of blootgesteld aan extreme temperaturen of geknoeid met haar buik etc etc. Het lijkt alsof u zojuist heeft hem uit de doos, en dat is niet overdrijven.

Maaruh ik wilde spelen sommige FF Tactics: The Lion Wars voor verandering, dus ik vond het uit en probeerde aan de macht op. Geen lichten. (de meeste mensen verslag soortgelijke problemen, maar een van hun lichten kom op) Uiteraard dacht ik "Nou de batterij moet worden uitgeput na al deze tijd ..." Geen verrassing voor mij, dus ik aangesloten in de muur met behulp van de AC-adapter kwam met, en nog geen geluk, zelfs geen licht.

Vervolgens heb ik geprobeerd mijn auto adapter met mijn auto op, (Het lampje op de adapter poort kwam, PSP brandt niet) Net als mijn USB-kabel met mijn computer.

Daarna heb ik geprobeerd het afsluiten van de batterij en rechtstreeks aansluiten via een AC-adapter, aan de verschillende havens muur natuurlijk, en nog steeds geen geluk.

Alles is goed aangesloten en ik heb geprobeerd alles uit Holding R en draaien maar op, te proberen deze met de WLAN-en uitgeschakeld worden. Dus waarom is het niet werkt? Het is nogal frustrerend om te weten kan ik zorgen voor iets, maar het gewoon niet meer werkt ... lol

Mijn systeem is een PSP Piano Black: 2001-model. Een vlakke psp.

Nogmaals noteert mijn systeem is niet dat ik ofwel een groene of oranje licht.

Enkele andere dingen op te merken;

- De batterij is binnen de PSP terwijl hij stond weg.
- Sleep-modus kan actief zijn geweest tijdens enkele van de duur, maar ik denk gewoon de batterij zou zijn aangetast.

Uiteraard is het niet een batterij probleem anders zou zijn geweest wanneer aangesloten zonder een batterij, en het kan niet als een probleem met mijn adapter omdat ik geprobeerd mijn computer en mijn auto. Dus wat is het hier? Nogmaals bedankt voor uw tijd en dragen zorg, en ik kijk uit naar een antwoord dat ik kan krijgen.

Mijn broer is een Electrical Engineer, en ik kon hem hier een kijkje nemen omdat mijn garantie is gegaan toch (ik heb het altijd), maar ik wil graag om zo veel mogelijk informatie kan ik van tevoren, en voordat ik zelfs overwegen Sony onderhoud. Sony is meer zoals:
"Betaal de eerste plaats, we vertellen u later, of gewoon niet vertellen u alles."

Nogmaals, bedankt!

EDIT: Ik weet niet welke firmware update heb ik op, ik had Crysis Core ... Ik weet dat er veel, dus wat is dat en voor de Skype-update zou ik zeggen ik heb.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
1TB External HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened Paul4763 Drives & Removable Media 6 28 oktober 2009 12:55
Help - PC Turning zichzelf uit Shazza54 Algemeen Hardware Chat 11 24 september 2009 04:04
HP Laptop Screen Wont Zet Hard Drive Wont Initiate: Licht op Maar ....... GRA Laptops, Mobiles & PDA's 8 De 5 augustus 2009 18:28
Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat Mida Algemeen Hardware Chat 1 De 9 juni 2009 15:05
Xbox 360 - 2 rode lichten Demtschuk PC & Gaming Console 12 22 okt 2008 10:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.