mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

PSP: Ikke slå på, No Lights.

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 16:35
New Member Group

Jeg vil gjerne dele min situasjon og se om noen enten har opplevd noe lignende eller hadde noen råd, så takk på forhånd for å lese, jeg virkelig setter pris på hva folk gjør her.

Jeg har ikke brukt min PSP i litt under et år nå, og det har vært et fall i en skuff for at periode. Jeg tar godt vare på mine ting, og aldri droppet det, eller utsette det for ekstreme temperaturer, eller tuklet med sin insides etc etc. Det ser ut som om du bare tok det ut av esken, og som ikke overdriver.

Anyways jeg ville spille FF Tactics: The Lion Wars for en endring, så jeg tok den ut og prøvde å slå den på. Ingen lys i det hele tatt. (de fleste rapporterer tilsvarende problemer, bare én av sine lysene kommer på) Tydeligvis tenkte jeg "Vel batteriet må være oppbrukt etter all denne tid ..." Ingen overraskelse til meg, så jeg plugget den inn i veggen ved hjelp av AC adapter den kom med, og fremdeles nei, ikke engang et lys.

Jeg så prøvde min biladapter med min bil, (Lampen på adapter port kom på PSP lyser ikke) samt min USB ledningen med datamaskinen min.

Da jeg prøvde å ta ut batteriet og direkte koble den med en AC-adapter, til forskjellige vegg portene selvfølgelig, og fremdeles nei.

Alt er koblet riktig og jeg har prøvd alt fra Holding R og slå den på, til å prøve den med WLAN av og på også. Så hvorfor er det ikke fungerer? Det er ganske frustrerende å vite jeg kan ta vare på noe, men bare slutter å fungere ... lol

Min er en PSP Piano Black: 2001 modell. En flat psp.

Nok en gang gjøre oppmerksom på mitt system ikke gi meg en grønn eller oransje lys.

Noen andre ting å merke seg;

- Batteriet var inni PSP mens det ble lagret unna.
- Hvilemodus kan ha vært aktiv i noen av varighet, men jeg tror bare batteriet ville ha blitt påvirket.

Selvfølgelig er det ikke et batteri problem ellers ville det ha jobbet når tilkoblet uten batteri, og det kan ikke være et problem med mitt adapter siden prøvde jeg både min datamaskin og min bil. Så hva er opp her? Takk igjen for å bidra din tid og bekymring, og jeg ser frem til et svar jeg kan få.

Min bror er en Electrical Engineer, og jeg kunne ha ham ta en titt på siden min garanti er borte allikevel (jeg har hatt det alltid), men jeg ønsker å få så mye informasjon som jeg kan på forhånd, og før jeg selv vurdere Sony service. Sony støtte er mer lik:
"Betal først, vil vi fortelle deg senere, eller bare ikke si noe i det hele tatt."

Igjen, takk!

EDIT: Jeg vet ikke hvor fastvareoppdatering jeg på det, jeg hadde Crysis Core ... jeg vet at mye, så hva er før og Skype Update jeg vil si jeg har.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.