![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en bærbar computer med disse specs: Intel Core 2 Duo 2.00ghz 2GB RAM (DDR2) ATI Mobility Radeaon HD 3470 16GB HDD Anyway, jeg ønsker at vide, vil Far Cry 2 arbejde på min bærbare computer, og hvis ja, hvad indstilling tror du det kunne spille? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg alvorligt i tvivl om det vil blive støttet, men ja, jeg synes, det bør spille på der.
| |||
| |||
| Du behøver betyde 160GB HD ret? ikke 16 ... Du bør være i stand til at spille, ligesom thingie sagt. Google-systemets krav, jeg tror, jeg hørte, at HD3000 serien er støttet ....
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| yer sorry type ja, jeg mener, 160GB. tak for den hjælp, ill google it now |
|
| |||
| |||
| Jeg kan være for sent, men Farcry er ikke så god. Du set gøre det samme tre missioner igen og igen og igen og igen og ................... Det var sjovt i starten, men en gentagelse bliver ....... godt ........ repetitive. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Understøttede er Citat:
Edit: Og ja en enig med Budda, dette spil har haft en masse blandede vurderinger, nogle elsker nogle hader TBH Jeg kunne lide det i starten, afsluttet omkring 16% og derefter fik virkelig kede af at gøre det samme igen og igen, du bruger det meste af tiden bare driver fra punkt til punkt "gabe"
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Yeah SW jeg ved hvad du mener, lol. Jeg endelig stod op den tålmodighed og spillede den til skuffende afslutning. Må ikke gider gøre det BTW, jeg giver dig besked, historien, hvis du ønsker, og der er aldrig nogen større "missioner" end du fik i de første 16%. Dræbe den fyr, ødelægge den konvoj, blæse noget op, og de er alle samme hele spillet igennem. Efter hype var jeg meget skuffet. Hvis der var nogen, jeg hadede nok, at det var en gamer jeg vil sende dem spillet gratis lol. Blevet leger FPS spil til 20 år, og denne her var det værste, jeg har nogensinde har spillet. |
|
| |||
| |||
| wow Thats en stor opkald du har foretaget Bubba og jeg var meget imponeret over den første Far Cry. Som alle andre spil, det kommer til din egen mening. Men jeg havde tænkt på at få det, men nu IM sorta over det. Jeg ønsker at få Crysis stedet og im stadig forsøger at finde ud af, hvis det owuld arbejde på YM bærbar eller ej. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enig med Bubba helt sin spild af penge samme missioner igen og igen, ligesom Bioshock Stomp ca dræbe denne. pic, at der igen og igen, synes de ønsker blot at forbedre grafik og WOT u kan ødelægge og Hitman hvis dit system kan spille Crysis få det. dens så spilbart og bliver bedre hver gang du spiller det
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Må uenig med Crysis bemærkning, meget overvurderet IMO, nu Crysis sprænghoved er et langt bedre spil
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ram Spørgsmål | P5200 | CPU, bundkort og RAM | 8 | 26 november 2008 11:59 |
| Jeg har også en RAM spørgsmål | tomthedrummer1992 | CPU, bundkort og RAM | 4 | 6. okt 2008 11:04 |
| Kun et spørgsmål (Om Min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6. dec 2007 15:08 |
| En anden RAM spørgsmål! | sturo | CPU, bundkort og RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørgsmål behage hjælp> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |