![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on kannettava tietokone nämä tiedot: Intel Core 2 Duo 2.00GHz 2GB RAM (DDR2) ATI Mobility Radeaon HD 3470 16gb HDD Joka tapauksessa haluan tiedämme Far Cry 2 työtä minun laptop ja jos, niin mitä jossa sinulla varauduttava se voisi olla? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vakavasti epäillä sitä on tuettava, mutta kyllä olen sitä mieltä, että pitäisi olla siellä.
| |||
| |||
| Et tarkoita 160GB hd oikea? ei 16 ... Sinun pitäisi pystyä toimimaan, kuten thingie sanoi. Google-järjestelmän vaatimuksia, luulen kuullut, että HD3000 sarja tukee ....
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| yer pahoillani tyyppi kyllä tarkoitan 160GB. kiitos avulla huonosti google nyt |
|
| |||
| |||
| En voi olla liian myöhäistä, mutta Farcry ei ole niin hyvä. Olet periaatteessa tehdä samat kolme virkamatkaa yli ja ohi ja yli ja ohi ja ................... Se oli hauskaa aluksi, mutta toistoa saa ....... hyvin ........ toistuvia. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Tuettuja ovat Quote:
Edit: Ja joo yksi samaa mieltä Budda, tämä peli on ollut paljon loskakeli jotkut rakkaus jotkut vihaavat TBH Pidin siitä alussa valmistunut noin 16% ja sitten sain todella tylsää tehdä saman asian yhä uudelleen ja uudelleen, sinun viettää suurimman osan ajasta vain ohjain pisteen "haukotus"
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Joo SW Tiedän mitä tarkoitat lol. Lopuksi nousi kärsivällisyyttä ja soitti sen pettymyksen lopussa. Älä vaivaudu Näin BTW, Otan sinuun tietää tarinoita, jos haluat, ja siellä ei koskaan enää "tehtävät" kuin sinulla on ensimmäinen 16%. Kill kaveri tuhota saattue, isku jotain, ja ne ovat kaikki samat koko pelin läpi. Kun hype, olin pettynyt. Jos siellä oli joku Inhosin riitä, että oli gamer Haluan lähettää ne pelin ilmaiseksi lol. Pelannut FPS pelejä 20 vuotta ja tämä oli pahimpia minun olen koskaan ollut. |
|
| |||
| |||
| wow thats suuri puhelun olet tehnyt Bubba ja olin hyvin vaikuttunut ensimmäisen Far Cry. Kuten kaikki pelit se tulee oman lausuntonsa. Mutta ajattelin saada se, mutta nyt im sorta yli sen. Haluan saada Crysis sijaan ja im vielä yrittää selvittää, onko se owuld työtä ym. kannettava tietokone vai ei. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| samaa mieltä Bubba täysin sen rahan tuhlausta samat tehtävät uudestaan ja uudestaan, kuten bioshock tömistellä noin tappaa tämän. pic, että yhä uudelleen ja uudelleen, näyttää ne haluavat vain parantaa grafiikan ja WOT u voi tuhota ja Hitman jos järjestelmässä voi olla Crysis get it. niin soitettavia ja saa parempi joka kerta kun pelaat sitä
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Gotta eri mieltä Crysis huomautuksen, hyvin yliarvostettua IMO, nyt Crysis taistelukärjen on paljon parempi peli
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |