![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een laptop met deze specs: Intel Core 2 Duo 2.00ghz 2GB RAM (DDR2) ATI Mobility Radeaon HD 3470 16GB HDD Hoe dan ook ik wil weten zal Far Cry 2 werken op mijn laptop en zo ja, welke instelling heb je denk te kunnen spelen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik betwijfel het ernstig zal worden ondersteund, maar ja, ik denk dat het zou moeten spelen op daar.
| |||
| |||
| U hoeft betekenen 160GB hd toch? geen 16 ... Je zou kunnen spelen, zoals thingie gezegd. Google het systeem eisen, ik denk dat ik hoorde dat HD3000 serie wordt ondersteund ....
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| YER type ja sorry ik bedoel 160GB. bedankt voor de hulp ziek google nu |
|
| |||
| |||
| Ik misschien te laat, maar Farcry is niet zo goed. U in principe hetzelfde doen drie missies over en over en over en over en ................... Het was leuk op het eerste, maar de herhaling krijgt ....... goed ........ repetitief. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Ondersteund worden Citaat:
Edit: En ja een akkoord met Budda, dit spel heeft een veel gemengde reviews, wat liefde sommige haat TBH ik vond het bij de start, aangevuld ongeveer 16% en vervolgens heb echt verveeld van hetzelfde te doen over and over, u betaalt het merendeel van de tijd gewoon bestuurder van punt naar punt "Yawn"
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| SW Ja ik weet wat je bedoelt lol. Ik heb eindelijk stond op het geduld en speelde hij op de teleurstellende afloop. Niet de moeite doen BTW, Ik laat het u weten wat de verhaallijn als je wilt en er zijn nooit meer "missies" dan heb je in de eerste 16%. Dood de jongen, vernietigt het konvooi, klap iets omhoog, en ze zijn allemaal hetzelfde het hele spel door. Na de hype, was ik erg teleurgesteld. Als er iemand die ik haatte genoeg dat was een gamer zou ik stuur ze het spel gratis lol. Speelt FPS spellen voor 20 jaar en dit was de ergste die ik ooit heb gespeeld. |
|
| |||
| |||
| wow thats a big bel je hebt gemaakt Bubba en ik was zeer onder de indruk van de eerste Far Cry. Net als alle spellen het gaat om uw eigen mening. Maar ik zat te denken om het maar nu im sorta overheen. Ik wil graag Crysis plaats en im nog steeds bezig om uit te vinden als het werk op owuld YM laptop of niet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eens met Bubba volledig zijn een verspilling van geld dezelfde missies opnieuw en opnieuw, net als Bioshock Stomp rond deze doden. pic dat opnieuw en opnieuw, lijkt ze willen alleen het verbeteren van de graphics en wot u kunt vernietigen en Hitman als uw systeem kan spelen Crysis krijgen. zijn dus speelbaar en wordt beter elke keer dat je speelt het
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ik moet het oneens met de opmerking Crysis, erg overgewaardeerd IMO, nu Crysis kernkop is een veel beter spel
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ram Vraag | P5200 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 26 nov 2008 11:59 |
| Ik heb ook een vraag RAM | tomthedrummer1992 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 6 okt 2008 11:04 |
| Gewoon een vraag (Over mijn pc) | PC WhizzKid | Algemeen Hardware Chat | 9 | 6 dec 2007 15:08 |
| Een ander RAM vraag! | sturo | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 10 okt 2007 09:58 |
| Vraag help> _ < | Ria | Algemeen Hardware Chat | 3 | 10 apr 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |