![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en laptop med disse spesifikasjoner: Intel Core 2 Duo 2.00ghz 2 GB RAM (DDR2) ATI Mobility Radeaon HD 3470 16 GB HDD Allikevel vil jeg vite vil Far Cry 2 arbeid på min laptop, og hvis så hva innstillingen gjør du regner det kunne spille? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg alvorlig tvil om det vil bli støttet, men ja, jeg tror det skal spille på det.
| |||
| |||
| Du trenger bety 160GB HD rett? ikke 16 ... Du skal kunne spille, som thingie sa. Google systemkravene, jeg tror jeg hørte at HD3000-serien støttes ....
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| yer sorry type ja jeg mener 160GB. takk for hjelpen ill google it now |
|
| |||
| |||
| Jeg kan være for sent, men Farcry ikke er så bra. Du i utgangspunktet gjøre det samme tre oppgaver om og om igjen og igjen og igjen og ................... Det var moro i starten, men repetisjon får ....... vel ........ repeterende. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Støttede er Sitat:
Edit: Og ja en enig med Budda, dette spillet har hatt en masse blandet vurderinger, noen elsker noen hater TBH jeg likte det i starten, fullført ca 16%, og da ble jeg skikkelig lei av å gjøre det samme om og om du tilbringer mesteparten av tiden bare driver fra punkt til punkt "gjesp"
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ja SW Jeg vet hva du mener lol. Jeg endelig fikk opp tålmodigheten og spilte det til skuffende slutt. Ikke bry dermed BTW, vil jeg fortelle deg at den Storyline hvis du vil og det er aldri noe mer "oppdrag" enn du har i de første 16%. Kill fyren, ødelegge konvoien, blåser noe opp, og de er den samme hele spillet igjennom. Etter skudd var jeg sorely skuffet. Hvis det var noen jeg hatet nok det var en spiller jeg ville sende dem spillet gratis lol. Spilt FPS spill for 20 år og dette var det verste jeg noensinne har spilt. |
|
| |||
| |||
| wow dvs en stor ring du har gjort Bubba og jeg var veldig imponert over den første Far Cry. Som alle spillene det gjelder din egen mening. Men jeg tenkte å få det, men nå im sorta over det. Jeg ønsker å få Crysis stedet og im fortsatt prøver å finne ut om det owuld arbeidet med ym laptop eller ikke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enig med Bubba helt sin bortkastet penger samme oppgavene igjen og igjen, som bioshock Stomp rundt drepe denne. pic som igjen og igjen, synes de har lyst til å forbedre grafikken og wot u kan ødelegge og Hitman hvis systemet kan spille crysis få det. dens så spillbare og får bedre hver gang du spiller det
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Må uenige med Crysis Anmerkningstype svært overvurdert IMO, nå Crysis stridshode er et langt bedre spill
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ram Spørsmål | P5200 | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 26 nov 2008 11:59 |
| Jeg har også en RAM spørsmålet | tomthedrummer1992 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 6 okt 2008 11:04 |
| Bare et spørsmål (om min PC) | PC WhizzKid | General Hardware Chat | 9 | 6 desember 2007 15:08 |
| En annen RAM spørsmål! | sturo | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 10 oktober 2007 09:58 |
| Spørsmål kan du hjelpe> _ < | Ria | General Hardware Chat | 3 | 10 april 2007 12:58 |
| Thread Tools | |
| |