mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Race driver nettet

Reply

Thread Tools
Old 18. juni 2008, 05:22
Medlem Gruppen

Jeg tryin at installere nettet på min 2. pc til at forsøge lan spille, men når jeg forsøger at installere jeg får denne fejl. Det virker fint på mit vigtigste pc og det er en korrekt kopi. Alle idéer Hvad forårsager det?
Spec
Athlon 64 4000 + dual core
2 gig DDR 400 RAM
BfG 7300GT GPU
Win XP
Old 18. juni 2008, 06:09
Redaktør Gruppen

Ikke er sikker på, hvorfor det sker, men du kunne prøve at installere den i fejlsikret tilstand måske at vil arbejde!

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 18. juni 2008, 08:18
Medlem Gruppen

prøvet fejlsikret tilstand stadig den samme, jeg lige har været på dig spillere for at få et benchmark og dens mangel på 7300GT grafikkort. men min spec er en 6800 eller nyere, så jeg forveksles med det.
I dont tror sin disken som det lyder ok, når man spiller på mit vigtigste computer.
Baffed derefter
Old 18. juni 2008, 09:25
Redaktør Gruppen

Du kan prøve at bytte om på grafikkort i computere og se om du kan installere den derefter, så swap den tilbage, når dens installeret!

Old 18. juni 2008, 12:37
Donor-Gruppen

Må et system gendanne til en tidligere dato. Jeg har haft denne fejl utallige gange. det har at gøre med din CD / DVD drev. dens en reel smerte. Jeg fandt ingen anden løsning, der skal gøre hvad jeg har sagt.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 19. juni 2008, 14:17
Medlem Gruppen

cheers for at chaps, men det stadig den samme, med system retore og ændrede mit 7300GT til mit 9600GT.
Lidt af en smerte så, tror jeg vil swap hdd over og indlæse det på med største comp, så forhåbentlig når jeg erstatte det AKB i 2. pc alle værker bøde .. mm
Old 19. juni 2008, 15:24
Redaktør Gruppen

Du kan bare prøve at bytte om på DVD-drev?

Old 19. juni 2008, 15:33
Donor-Gruppen

Jeg gør ikke ordret har at gøre med cd-drevet. dets mere OS skyld. men for mig system gendanne gjorde bøde ..
Old 20. juni 2008, 01:57
Medlem Gruppen

Jeg forsøgte en dif dvd-drevet, men samme .. Jeg afinstalleret anden IDE i Enhedshåndtering derefter geninstalleres stadig ikke gå, så jeg nu ud til swap HDD's fingrene krydset det virker.
Vil post tilbage.
Old 20. juni 2008, 09:56
Donor-Gruppen

det er ikke drevet sig selv, sin OS. du har brug for at fastsætte OS ved at løse de indstillinger, du har rodet op (som i dette tilfælde, du plejer vide, hvad du har ændret) Jeg har aldrig bedt om, men er denne fejl, når du prøver at installere spillet eller er det med alting?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.