vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Race kuljettajan verkkoon

Reply

Thread Tools
Old 18 kesäkuu 2008, 05:22
Jäsen

Default Race kuljettajan verkkoon

Olen Yritän asentaa sähköverkkoon minun 2. kpl yrittää lääni pelata, mutta kun yritän asentaa saan tämän virheen. Se toimii sakkoa tärkeimmistä kpl ja se oikea kopio. Any ideas whats aiheuttaa sen?

Athlon 64 4000 + kahden ytimen
2 keikka DDR 400 ram
BFG 7300GT GPU
Win XP
Old 18 kesäkuu 2008, 06:09
Moderator Group

Ole varma, miksi näin on tapahtumassa, mutta voit kokeilla sen asentamista vikasietotilassa ehkä se toimi!

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 18 kesäkuu 2008, 08:18
Jäsen

Yritin vikasietotilassa edelleen sama, i juuri sinua pelaajat saavat vertailuarvon ja sen puuttuessa annetun 7300GT näytönohjain. mutta min spec on 6800 tai yli niin i sekoittaa.
I dont ajatella sen levyn, koska se lukee ok toistettaessa tärkeimmistä tietokoneeseen.
Baffed sitten
Old 18 kesäkuu 2008, 09:25
Moderator Group

Voisit kokeilla vaihtaa sen näytönohjainta tietokoneet ja katso jos voit asentaa sen sitten, sitten swap sen takaisin, kun se on asennettu!

Old 18 kesäkuu 2008, 12:37
Rahoittajien ryhmän

Onko järjestelmä palauttaa jo aikaisemmin. Minulla on ollut tämä virhe lukuisia kertoja. sillä on tekemistä sen kanssa, CD / DVD-asemaan. sen todellista kipua. En löytänyt mitään muuta ratkaisua, että sen, mitä olen sanonut.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 19 kesäkuu 2008, 14:17
Jäsen

cheers, että nahkahousut, mutta se on edelleen sama, ja järjestelmä retore ja muuttuvat minun 7300GT minun 9600GT.
Hieman kipua sitten mielestäni menossa vaihtokorien hdd yli ja kuormituksen sen tärkeimpien pakoll sitten toivottavasti kun i korvata sen pankkikomitean 2. pc kaikki works fine .. mm
Old 19 kesäkuu 2008, 15:24
Moderator Group

Voisit vain yrittää vaihtaa DVD-asemat?

Old 19 kesäkuu 2008, 15:33
Rahoittajien ryhmän

i doesnt kirjaimellisesti on tehdä levy CD-asemaan. sen enemmän OS vika. mutta minulle järjestelmän palauttaminen ei hieno ..
Old 20 kesäkuu 2008, 01:57
Jäsen

Olen yrittänyt dif dvd asema mutta sama .. i uninstalled toisessa IDE-väylässä Laitehallinnassa sitten uudelleenasennettavien vielä ole mennä, joten olen nyt pois sivutustilaksi HDD: n peukkuja se toimii.
Will post takaisin.
Old 20 kesäkuu 2008, 09:56
Rahoittajien ryhmän

sen ei aja itse, sen OS. sinun täytyy vahvistaa OS jonka poistamista asetukset sekaisin (joka tässä tapauksessa sinulla tapana tietää, mitä olet muuttanut) En ole koskaan kysytty, mutta tämä on virhe vain, kun yrität asentaa pelin tai on sen kaiken?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tulostinohjain Fine-skannerin ohjain ei toimi. Windows ei havaitse Device Silppuri Digital Imaging & Tulostimet 4 30 elokuu 2009 08:02
Quad Core Vs. Dual Core - Video Rendering Time Race cheesepuff CPUs, Emolevyt & RAM 11 29 elokuu 2009 09:31
Grid - awsome vuonna peli kilpa video Tein cheesepuff PC & Console Gaming 5 7th Jun 2008 13:03
PC - rodun Kuljettaja: GRID robina80 PC & Console Gaming 3 14th Apr 2008 11:33
Ruudukko Faster Sitten Laajakaista. windows3001 Rautatavaran Chat 3 8. Apr 2008 04:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.