mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Race Driver nätet

Reply

Thread Tools
Old 18 juni 2008, 05:22
Ledamot Gruppen

Default Race Driver nätet

Jag försöker att installera rutnät på min 2:a st försöka LAN-spel, men när jag försöker installera får jag detta felmeddelande. Det fungerar bra på min viktigaste st och en riktig kopia. Alla idéer vad som orsakar det?
Spec
Athlon 64 4000 + dual core
2 gig DDR 400 RAM
BfG 7300GT GPU
Win XP
Old 18 juni 2008, 06:09
Moderator-gruppen

Inte säker på varför detta händer, men du kan försöka att installera det i felsäkert läge kanske det kommer att fungera!

Mitt System: Några andra älskare!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moderkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Minne:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINA
Grafikkort (s):
X1950 Pro
Ljudkort:
Hårddisk (s):
2
Optisk enhet (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Mål / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Kylning:
Big Typhoon VX
Nätverk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 18 juni 2008, 08:18
Ledamot Gruppen

provat felsäkert läge fortfarande den samma, jag bara varit på er spelare att få ett riktmärke och dess brist på 7300GT grafikkort. men min spec är en 6800 eller högre så jag förväxlas med det.
Jag dont tänka dess skivan eftersom den lyder ok när man spelar på min huvuddator.
Baffed sedan
Old 18 juni 2008, 09:25
Moderator-gruppen

Du kan prova att byta grafik kort i datorerna och se om du kan installera det sedan, då växlingsutrymmet tillbaka när dess installerat!

Old 18 juni 2008, 12:37
Givargruppen

Gör en systemåterställning till ett tidigare datum. Jag har haft detta fel många gånger. det har att göra med din CD / DVD-enheten. dess en verklig smärta. Jag hittade ingen annan lösning som ska göra vad jag har sagt.

Mitt System: Upp Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moderkort:
GIGABYTE GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (s):
GTX280
Ljudkort:
ombord (för tillfället)
Hårddisk (s):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk enhet (er):
Klicka på länken i signaturen för mer
Mål / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 Watt)
Kylning:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nätverk / Internet:
DSL medellång
Monitor (s):
30 tum 2650x1600 (snart i alla fall)
Operating System (s):
XP Home
Old 19 juni 2008, 14:17
Ledamot Gruppen

Skål för att käkar, men det är fortfarande den samma, med system retore och förändrade mitt 7300GT till mitt 9600GT.
Bit av en smärta då, tror jag kommer att byta hdd över och ladda det med största comp, så förhoppningsvis när jag ersätta det BAC i 2 st alla fungerar bra .. mm
Old 19 juni 2008, 15:24
Moderator-gruppen

Du kan pröva att byta DVD-enheter?

Old 19 juni 2008, 15:33
Givargruppen

Jag doesnt bokstavligen har att göra med CD-enheten. dess mer OS fel. men för mig Systemåterställning gjorde fina ..
Old 20 juni 2008, 01:57
Ledamot Gruppen

Jag försökte en dif DVD-enhet, men samma .. Jag avinstallerats andra IDE i Enhetshanteraren sedan installeras fortfarande inte gå, så jag nu av att byta HDD TUMMARNA det fungerar.
Kommer skicka tillbaka.
Old 20 juni 2008, 09:56
Givargruppen

dess inte köra själv, sitt OS. du behöver för att rätta till OS genom att knäppa upp de inställningar du ställt till det (som i detta fall du brukar veta vad du ändrat) Jag har aldrig frågat, men är detta fel när du försöker installera spelet eller är det med allt?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.