mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

RakionIS GameGuard Problemer

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 03:23
Ny Medlem Gruppen

Jeg har for nyligt geninstalleret et gammelt spil jeg bruge til at spille, Rakion, som er drevet af den anti-hacking system kaldet »GameGuard«. Jeg har haft en problemer med dette system for nylig, at jeg havn't havde før, og jeg kan ikke finde en måde at løse det, er der intet i deres tekniske support har noget om det eller noget benefitial til det. Mine specs overgå de minimals langt, og jeg har spillet det før i tiden, og har prøvet at geninstallere det talrige gange. Jeg har genstartet, og taget et par ekstra skridt, som jeg har fundet på forskellige andre fora. Jeg får denne fejl:

Citat:
GameGuard.des - Application Error

Undtagelse Breakpoint
En breakpoint er nået.
(0x80000003) fandt sted i anvendelse ved placering 0x7c839ac5.

Klik på OK for at afslutte programmet
Jeg har gjort de skridt resten af internet til rådighed som støtte. (Kom godt i nogle programmer og rengøring registreringsdatabasenøgler og sletning GameGuard og som gør det muligt at redownload) Desværre har det været til nogen fordel, eller endog til nogen hjælp, jeg har fået så vidt angår de patcher, og når jeg begynder at starte den faktiske spil. . . død. Enhver hjælp ville være meget værdsat.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.