mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

RakionIS GameGuard Problemen

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 03:23
Nieuw Lid Fractie

Ik heb onlangs opnieuw een oud spel dat ik gebruik om te spelen, rakion, die wordt aangedreven door de anti-hack systeem genaamd 'GameGuard'. Ik heb een probleem met dit systeem onlangs dat ik havn't hadden voor, en ik kan niet een manier vinden om aan een oplossing, niets in hun technische ondersteuning heeft iets aan doen of iets benefitial is. Mijn specs overtreffen de minimals veruit, en ik heb gespeeld in het verleden en hebben geprobeerd het opnieuw installeren van het vele malen. Ik heb opnieuw opgestart, en een paar extra stappen die ik heb gevonden op verschillende andere forums. Ik krijg dit foutbericht:

Citaat:
GameGuard.des - Application Error

De uitzondering breekpunt
Een breekpunt is bereikt.
(0x80000003) is opgetreden in de toepassing op locatie 0x7c839ac5.

Klik op OK om het programma te beëindigen
Ik heb gedaan de stappen die de rest van het internet is bedoeld als ondersteuning. (Getting sommige programma's en het schoonmaken registersleutels en verwijderen GameGuard en hem de redownload) Helaas, het is geen voordeel, of zelfs tot geen hulp, ik heb gekregen wat de patcher, en zodra ik begin te beginnen met het eigenlijke spel. . . dood. Eventuele bijstand zou worden zeer gewaardeerd.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.