mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

RakionIS GameGuard Problemer

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 03:23
New Member Group

Jeg har nylig installert et gammelt spill jeg bruke til å spille, Rakion, som drives av anti-hacking systemet kalles "GameGuard '. Jeg har et problem med dette systemet nylig at jeg havn't hadde før, og jeg kan ikke finne en måte å løse det, ingenting i sine tekniske støtte har noe med det eller noe benefitial til det. Mine specs overgå minimals langt, og jeg har spilt det i det siste og har prøvd å installere det flere ganger. Jeg har startet på nytt, og tatt noen ekstra trinn som jeg har funnet på diverse andre fora. Jeg får denne feilmeldingen:

Sitat:
GameGuard.des - Application Error

Unntaket Breakpoint
Et breakpoint er nådd.
(0x80000003) oppstod i programmet på location 0x7c839ac5.

Klikk på OK for å avslutte programmet
Jeg har gjort trinnene resten av internett er gitt som støtte. (Komme i noen programmer og renhold registernøkler og slette GameGuard og la det til redownload) Dessverre har det vært til ingen nytte, eller kanskje til ingen hjelp, jeg har fått så langt Patcher, og når jeg begynner å starte den faktiske spillet. . . død. Hjelp vil bli verdsatt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.