mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

RakionIS GameGuard Problem

Reply

Thread Tools
Old 13 juni 2009, 03:23
New Member Group

Default RakionIS GameGuard Problem

Jag har nyligen installerat ett gammalt spel jag använder för att spela, Rakion, som drivs av den anti-hacking system kallas "GameGuard". Jag har varit med ett problem med detta system nyligen att jag havn't hade förut, och jag kan inte hitta ett sätt att lösa det, inget i deras tekniska support har något åt det eller något benefitial till det. Min specs överträffa minimals vida, och jag har spelat det tidigare och har försökt installera om det flera gånger. Jag har startats om, och tagit ett par extra steg som jag har hittat på diverse andra forum. Jag får detta felmeddelande:

Citat:
GameGuard.des - Application Error

Undantaget Breakpoint
En breakpoint har uppnåtts.
(0x80000003) inträffade i ansökan på plats 0x7c839ac5.

Klicka på OK för att avsluta programmet
Jag har gjort de åtgärder som resten av Internets tillhandahålls som stöd. (Getting vissa program och rengöring registernycklarna och radera GameGuard och gör det möjligt att redownload) Tyvärr har det varit till ingen nytta, eller till någon hjälp, jag har fått när det gäller patcher och när jag börjar att starta den faktiska spelet. . . död. All hjälp skulle vara mycket uppskattat.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem problem problem. oobrokensilence Drives & Removable Media 3 11 februari 2008 08:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.