![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har nyligen installerat ett gammalt spel jag använder för att spela, Rakion, som drivs av den anti-hacking system kallas "GameGuard". Jag har varit med ett problem med detta system nyligen att jag havn't hade förut, och jag kan inte hitta ett sätt att lösa det, inget i deras tekniska support har något åt det eller något benefitial till det. Min specs överträffa minimals vida, och jag har spelat det tidigare och har försökt installera om det flera gånger. Jag har startats om, och tagit ett par extra steg som jag har hittat på diverse andra forum. Jag får detta felmeddelande: Citat: GameGuard.des - Application Error Undantaget Breakpoint En breakpoint har uppnåtts. (0x80000003) inträffade i ansökan på plats 0x7c839ac5. Klicka på OK för att avsluta programmet Jag har gjort de åtgärder som resten av Internets tillhandahålls som stöd. (Getting vissa program och rengöring registernycklarna och radera GameGuard och gör det möjligt att redownload) Tyvärr har det varit till ingen nytta, eller till någon hjälp, jag har fått när det gäller patcher och när jag börjar att starta den faktiska spelet. . . död. All hjälp skulle vara mycket uppskattat. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem problem problem. | oobrokensilence | Drives & Removable Media | 3 | 11 februari 2008 08:08 |
| Thread Tools | |
| |