![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg havde været at spille spil på nettet med andre menneskelige spillere for sidste 2 år, siden jeg fik en god hastighed forbindelsen. Men desværre god PING'er er sjældne og kvaliteten servere er faldende! Men folk fortsætter med at spille. Er det min internetudbyder problem, eller der er en anden grund til, at dette sker. Hvis ja, hvad kan jeg gøre for at forbedre mit latenstid til serveren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du talt med din internetudbyder om dette?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.speedtest.net/
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min pc slukker, når Playing Games, er min Psu Okay?! | mikeypantz | General Hardware Chat | 3 | 22 November 2009 11:55 |
| Audio klik og stød, når du kan afspille MP3, se video, og Loading spil? | Damse | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 13 oktober 2009 08:56 |
| Computer Genstart spil! | DarkKaleo | General Hardware Chat | 15 | 16. sep 2008 17:54 |
| Trouble spil | aaron79 | Grafikkort & Monitors | 1 | 5 april 2008 06:55 |
| Computer fryse, når man spiller | simonkenya | General Software Chat | 5 | 5 november 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |