![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olin ollut pelejä nettomyynnin muiden ihmisten pelaajaa viimeksi 2 vuotta, koska minulla on hyvä nopeus yhteyden. Mutta valitettavasti hyvä ping ovat harvinaisia ja laatu palvelimet ovat pienenemässä! Mutta yhä edelleen olla. Onko se minun ISP ongelma tai on jokin muu syy, miksi näin tapahtuu. JOS kyllä sitten Miten voin parantaa minun latenssiaika yhteyden palvelimeen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko puhunut ISP tästä?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.speedtest.net/
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Minun PC sammuu, kun pelien pelaamiseen, on Minun PSU Okei?! | mikeypantz | Rautatavaran Chat | 3 | 22 marraskuu 2009 11:55 |
| Audio napsautukset ja kolhuja, kun MP3, voit katsella videoita, ja lataaminen Games? | Damse | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 13 lokakuu 2009 08:56 |
| Tietokone Uudelleenkäynnistysvaatimus Playing Games! | DarkKaleo | Rautatavaran Chat | 15 | 16. Sep 2008 17:54 |
| Trouble pelejä | aaron79 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 5. Huhtikuu 2008 06:55 |
| Tietokone jäädyttämisestä, kun pelejä | simonkenya | General Software Chat | 5 | 5. marraskuu 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |