![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik had het spelen op de netto met andere menselijke spelers voor de laatste 2 jaar, want ik heb een goede snelheid. Maar helaas goede pings zijn zeldzaam en de kwaliteit servers daalt! Maar nog steeds mensen blijven spelen. Is het mijn probleem of ISP is er een andere reden waarom dit gebeurt. Zo ja, dan wat kan ik doen om mijn latency naar de server. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u gesproken met uw internetprovider over weten?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.speedtest.net/
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn PC gaat uit als Playing Games, is mijn psu Oke?! | mikeypantz | Algemeen Hardware Chat | 3 | 22 november 2009 11:55 |
| Audio Klikken en Bumps bij het afspelen van MP3, Video's bekijken, en laden Games? | Damse | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 13 oktober 2009 08:56 |
| Herstart de computer Playing Games! | DarkKaleo | Algemeen Hardware Chat | 15 | 16e sep 2008 17:54 |
| TROUBLE PLAYING GAMES | aaron79 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 5 april 2008 06:55 |
| Computer bevriezing bij het spelen van games | simonkenya | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 5 Nov 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |