![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde vært å spille spill på nett med andre menneskelige spillere for siste 2 år, siden jeg har en god speed tilkobling. Men dessverre god ping er sjeldne og kvaliteten servere er synkende! Men fortsatt folk fortsette å spille. Er det min ISP problem eller det er en annen grunn hvorfor dette skjer. Hvis ja så hva kan jeg gjøre for å forbedre min ventetid til serveren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du snakket med din ISP om dette?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://www.speedtest.net/
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min Pc slår seg av når du spiller spill, jeg PSU Ok?! | mikeypantz | General Hardware Chat | 3 | 22 november 2009 11:55 |
| Audio klikk og støt når man spiller mp3, se på videoer, and Loading Games? | Damse | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 13 oktober 2009 08:56 |
| Computer Start Playing Games! | DarkKaleo | General Hardware Chat | 15 | 16nde sep 2008 17:54 |
| Problemer med spill | aaron79 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 5 april 2008 06:55 |
| Computer fryser når du spiller spill | simonkenya | General Software Chat | 5 | 5 nov 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |