mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Anbefal mig en PC Game (første One)

Reply

Thread Tools
Old 13 maj 2009, 10:33
Ny Medlem Gruppen

Default Anbefal mig en PC Game (første One)

Lige bygget en ny computer da min gamle var 9 år gammel! Den nye er en dual processor, der kører på 3GHz, med 4 GB RAM og en Sapphire 4.800 grafikkort, så forhåbentlig kan håndtere de fleste spil.

Jeg tror, jeg vil gerne have en strategi kom. Jeg helt ligesom Command & Conquer, eller Sim City (ikke The Sims selv). Jeg så, at World of Warcraft er populær - er det noget godt, hvis så, hvilken version er bedst?

Nogen andre anbefalinger?

Jeg har kigget, men jeg er ikke sikker på, hvad de skal vælge.
Old 13 maj 2009, 10:54
Donor-Gruppen

Personligt ville jeg gerne First Person Shooters og anbefale COD WAW. Den sidste strategi spil jeg spillede var World in Conflict, og jeg fandt det temmelig svag. De nævnte C & C-spil, har du spillet Red Alert3? Det sidste jeg spillede var Tiberium Wars3, og jeg vidste ikke engang, om RA3. Tiberium Wars 3 blev så god som de andre. Jeg kan have for at få RA3. Det ligner også en ny, Tiberium Dawn, er på vej ud, men de har ikke engang en udgivelsesdato for, at en.

Jeg undgår spil som WOW, fordi det er helt internet-baseret, og jeg tror, du er nødt til at betale hver måned for at spille. Jeg vil gerne købe et spil og det er mit. Det er også derfor, jeg vil ikke købe nogen spil, der kræver, du indlæser, at DAMP-virus på din computer.
Old 13 maj 2009, 13:16
Medlem Gruppen

stragedy? Age of Empires 3 + sin udvidelser er god. for FPS, jeg gerne Crysis, forudsat du har en anstændig system, som gør dig!
Old 13 maj 2009, 15:45
Donor-Gruppen

Team Fortress 2 er det bedste multiplayer spil udgivet i en meget, meget lang tid. Jeg ville afhente den Orange Box for $ 30 eller hente den til 20 $.

Don't get WoW, kan du spille det på en computer fra 2001, og det er bare det samme endeløse slibning som de fleste MMOs.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 13 maj 2009, 17:33
Redaktør Gruppen

Hvis du ønsker en RTS-type spil, du kan ikke gå galt med Company of Heroes

Skam du gik glip af dette virkelig
Citat:
Weekend Deal - The Orange Box 66% Off

April 24, 2009, 11:15 - Valve - Pressemeddelelse

Weekenden særligt på Steam er Den Orange Box, En prisbelønnet samling af Valve titler, herunder Portal, Team Fortress 2, og Half-Life 2 familie af spil. For denne weekend alene, er The Orange Box, der udbydes på 66% rabat på sine regelmæssige pris til kunder verden over. I USA for eksempel betyder de 66% rabat på alle fem spil inkluderet i Orange er kun $ 9.99. Besøg www.steamgames.com for mere information.

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 13 maj 2009, 18:47
Donor-Gruppen

Nå dælen SW, her er en god aftale om Fear2 (og FarCry2 hvis du virkelig ønsker det):

http://www.computer-juice.com/forums...ree-lol-23331/
Old 14 maj 2009, 10:09
Donor-Gruppen

Jeg elsker den frygt seriese. Jeg ved u sagde u ønsker en RTS, men frygten er bare så awsome. sin første rigtige pc spil jeg spillede på min første opbygge år siden.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.