![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Lige bygget en ny computer da min gamle var 9 år gammel! Den nye er en dual processor, der kører på 3GHz, med 4 GB RAM og en Sapphire 4.800 grafikkort, så forhåbentlig kan håndtere de fleste spil.
Jeg tror, jeg vil gerne have en strategi kom. Jeg helt ligesom Command & Conquer, eller Sim City (ikke The Sims selv). Jeg så, at World of Warcraft er populær - er det noget godt, hvis så, hvilken version er bedst? Nogen andre anbefalinger? Jeg har kigget, men jeg er ikke sikker på, hvad de skal vælge. |
|
|
|||
|
|||
|
Personligt ville jeg gerne First Person Shooters og anbefale COD WAW. Den sidste strategi spil jeg spillede var World in Conflict, og jeg fandt det temmelig svag. De nævnte C & C-spil, har du spillet Red Alert3? Det sidste jeg spillede var Tiberium Wars3, og jeg vidste ikke engang, om RA3. Tiberium Wars 3 blev så god som de andre. Jeg kan have for at få RA3. Det ligner også en ny, Tiberium Dawn, er på vej ud, men de har ikke engang en udgivelsesdato for, at en.
Jeg undgår spil som WOW, fordi det er helt internet-baseret, og jeg tror, du er nødt til at betale hver måned for at spille. Jeg vil gerne købe et spil og det er mit. Det er også derfor, jeg vil ikke købe nogen spil, der kræver, du indlæser, at DAMP-virus på din computer. |
|
|
|||
|
|||
|
stragedy? Age of Empires 3 + sin udvidelser er god. for FPS, jeg gerne Crysis, forudsat du har en anstændig system, som gør dig!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Team Fortress 2 er det bedste multiplayer spil udgivet i en meget, meget lang tid. Jeg ville afhente den Orange Box for $ 30 eller hente den til 20 $.
Don't get WoW, kan du spille det på en computer fra 2001, og det er bare det samme endeløse slibning som de fleste MMOs.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Hvis du ønsker en RTS-type spil, du kan ikke gå galt med Company of Heroes
Skam du gik glip af dette virkelig ![]() Citat:
Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
|
|||
|
|||
|
Nå dælen SW, her er en god aftale om Fear2 (og FarCry2 hvis du virkelig ønsker det):
http://www.computer-juice.com/forums...ree-lol-23331/ |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg elsker den frygt seriese. Jeg ved u sagde u ønsker en RTS, men frygten er bare så awsome. sin første rigtige pc spil jeg spillede på min første opbygge år siden.
|