vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Suosittele Me PC Game (ensimmäinen One)

Reply

Thread Tools
Old 13 toukokuu 2009, 10:33
Uusi Jäsen

Default Suosittele Me PC Game (ensimmäinen One)

Juuri rakennettu uusi tietokone minun vanha oli 9-vuotias! Uusi on kaksi prosessori 3 GHz, 4 Gt RAM-muistia ja Sapphire 4800 näytönohjain, joten toivottavasti se voi käsitellä useimmissa peleissä.

Uskon Haluaisin strategia tuli. Olen aivan kuten Command and Conquer, tai Sim City (ei Sims kuitenkin). Huomasin, että World of Warcraft on suosittu - ei mikään hyvä, jos niin mikä versio on paras?

Muita suosituksia?

Olen tutustunut, mutta en ole varma, mitä valita.
Old 13 toukokuu 2009, 10:54
Rahoittajien ryhmän

Henkilökohtaisesti pidän First Person Shooter ja suosittelen COD WAW. Viimeinen strategiapeli olin häntä oli World in Conflict, ja mielestäni se on melko heikko. Puhuitte C & C-pelit, olet pelannut Red Alert3? Viimeisin olin häntä oli Tiberium Wars3, enkä edes tiedä RA3. Tiberium Wars 3 on yhtä hyvä kuin muut. Olen ehkä saada RA3. Se myös näyttää uuden, Tiberium Dawn on tulossa ulos, mutta ne eivät ole edes julkaisupäivä, että yksi.

Vältän pelejä kuin WOW koska se on täysin Internet-pohjainen ja uskon, että sinun on maksettava kuukausittain pelata. Haluan ostaa pelin ja se on minun. Tämä on myös miksi en osta mitään peliä joka vaatii lataat että virus LÄMPÖ tietokoneeseen.
Old 13 toukokuu 2009, 13:16
Jäsen

stragedy? Age of Empires 3 + sen laajennuksia on hyvä. Etutörmäyssuojajärjestelmän, pidän Crysis tarjoaa olet kunnon järjestelmä, jonka sinä!
Old 13 toukokuu 2009, 15:45
Rahoittajien ryhmän

Team Fortress 2 on paras moninpeli julkaistiin hyvin, hyvin kauan. Haluaisin poimia Orange Box on 30 dollaria tai vain napata sen 20 dollaria.

Älä päästä WoW, voit toistaa sen tietokoneen 2001 ja se on aivan sama loputon jauhaminen kuin useimmat MMO.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 13 toukokuu 2009, 17:33
Moderator Group

Jos haluat RTS minkälaisen pelin kallistuksen mennä vikaan Company of Heroes

Sääli et nähnyt tämän todella
Quote:
Viikonloppu Deal - The Orange Box 66% Off

24 huhtikuu 2009, 11:15 - Valve - Lehdistötiedote

Weekend Special Steamissa on The Orange Box, Palkittu kokoelma Valve nimikkeitä myös Portal, Team Fortress 2 ja Half-Life 2 perheen pelejä. Tänä viikonloppuna vain, The Orange Box on tarjottu 66% alennuksen säännöllisesti hinta asiakkaille kaikkialla maailmassa. Yhdysvalloissa esimerkiksi 66%: n alennus merkitsee kaikki viisi peliä sisältyvät Orange on vain 9,99 dollaria. Vierailun www.steamgames.com lisätietoja.

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 13 toukokuu 2009, 18:47
Rahoittajien ryhmän

No helkutti SW, täällä on hyvät kaupat Fear2 (ja farcry2 jos todella haluat sen):

http://www.computer-juice.com/forums...ree-lol-23331/
Old 14 toukokuu 2009, 10:09
Rahoittajien ryhmän

Rakastan pelko Seriese. Tiedän u sanoi u haluta RTS, mutta pelko on vain niin awsome. sen ensimmäinen todellinen PC-peli olen ollut minun ensimmäinen rakentaa vuotta sitten.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Getting Uusi Laptop ... mitä Software Do You Suosittele? posiview General Software Chat 2 2. Jun 2009 09:56
Going ostaa jokin näistä tietokoneista, mikä te suosittelette? stephaniedee Rautatavaran Chat 11 6. Jan 2009 18:53
Voiko kukaan suositella emolevy joka kotiin palvelimelta? kuollut wookies CPUs, Emolevyt & RAM 3 27. Jul 2008 09:32
Suosittele minulle kpl turvallisuus luut Virusten, vakoiluohjelmien & Security 4 6. Jul 2008 13:00
Suosittele dvd-polttimen ian65 Drives & Removable Media 1 16. Sep 2007 15:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.