![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Net bouwde een nieuwe computer als mijn oude was 9 jaar oud! De nieuwe is een dual-processor kloksnelheid van 3 GHz, met 4 GB RAM en een Sapphire 4800 grafische kaart dus hopelijk kan behandelen de meeste games.
Ik denk dat ik zou graag een strategie kwam. Ik heel graag Command and Conquer, of Sim City (niet The Sims though). Ik zag dat World of Warcraft is populair - is het geen goed, zo ja welke versie is het beste? Elke andere aanbevelingen? Ik heb gekeken, maar ik ben niet zeker wat te kiezen. |
|
|
|||
|
|||
|
Persoonlijk zou ik graag First Person Shooters en aanbevelen COD WAW. De laatste strategie spel dat ik speelde was World in Conflict, en ik vond het vrij zwak. U noemde de C & C games hebt gespeeld Rode Alert3? De laatste die ik speelde was Tiberium Wars3, en ik wist zelfs niet over RA3. Tiberium Wars 3 werd zo goed als de anderen. Misschien heb ik te krijgen RA3. Ook ziet eruit als een nieuwe, Tiberium Dawn, komt uit, maar ze hebben niet eens een release datum voor die ene.
Ik vermijd spellen zoals WOW, omdat het volledig internet gebaseerd en ik denk dat je moet betalen elke maand om te spelen. Ik wil een spel kopen en het is MINE. Dat is ook de reden waarom zal ik niet elk spel kopen dat vraagt u last dat virus STOOM op uw computer. |
|
|
|||
|
|||
|
stragedy? Age of Empires 3 + zijn uitbreidingen is goed. voor FPS, i like Crysis, waardoor je een fatsoenlijk systeem, die u doen!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Team Fortress 2 is de beste multiplayer spel uitgebracht in een zeer, zeer lange tijd. Ik pak de Orange Box voor 30 dollar of gewoon pak voor $ 20.
Don't get WoW, kun je afspelen op een computer uit 2001 en het is precies hetzelfde eindeloos slijpen als de meeste MMO.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Als u wilt dat een RTS type spel you cant mis gaan met Company of Heroes
Schaam je gemist dit echt ![]() Citaat:
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
Nou heck SW, hier is een goede deal op FEAR2 (en FarCry2 als je het echt wilt):
http://www.computer-juice.com/forums...ree-lol-23331/ |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik hou van de angst Seriese. i know u zei u wilt een RTS, maar angst is gewoon zo awsome. zijn de eerste echte PC-spel speelde ik op mijn eerste bouwen jaar geleden.
|