![]() |
|
| |||
| |||
| Bara byggt en ny dator eftersom min gamla var 9 år gammal! Den nya är en dual processor på 3 GHz, med 4GB RAM och ett Sapphire 4.800 grafikkort så förhoppningsvis kan hantera de flesta spel. Jag tror att jag skulle vilja ha en strategi kom. I quite like Command and Conquer, eller Sim City (inte The Sims dock). Jag såg att World of Warcraft är populärt - är det något bra, i så fall vilken version som är bäst? Alla andra rekommendationer? Jag har tittat men jag vet inte vad jag ska välja. |
|
| |||
| |||
| Personligen skulle jag vilja First Person Shooters och rekommendera COD WAW. Sista strategi spel jag spelade var World in Conflict, och jag fann det ganska svag. Ni nämnde C & C-spel, har du spelat Red Alert3? Den senaste jag spelade var Tiberium Wars3, och jag visste inte ens om RA3. Tiberium Wars 3 var lika bra som de andra. Jag kanske måste få RA3. Det verkar också vara ett nytt, Tiberium Dawn, det kommer ut, men de har inte ens ett release datum för att en. Jag undviker spel som WOW, eftersom det är helt internetbaserad och jag tror att du måste betala varje månad för att spela. Jag vill köpa ett spel och det är mitt. Det är också därför jag inte kommer att köpa något spel som kräver du laddar viruset STEAM på din dator. |
|
| |||
| |||
| stragedy? Age of Empires 3 + dess expansioner är bra. för FPS, i like Crysis, förutsatt att du har ett anständigt system, som ni! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Team Fortress 2 är det bästa multiplayer spelet släpptes i en mycket, mycket länge. Jag skulle plocka upp Orange Box för 30 $ eller bara ta det för $ 20. Don't get WoW, kan du spela det på en dator från 2001 och det är precis samma ändlösa slipning som de flesta MMO.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Om du vill ha en RTS typ av spel du skränande gå fel med Company of Heroes Synd att du missade detta verkligen ![]() Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tja häcklaren SW, här är en bra uppgörelse FEAR2 (och farcry2 om du verkligen vill det): http://www.computer-juice.com/forums...ree-lol-23331/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag älskar rädslan seriese. Jag vet u sa u vill ha en RTS, men rädslan är bara så awsome. sin första riktiga PC-spelet jag spelade på min första bygga år sedan.