![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb 3 spellen voor mijn Xbox 360 voor kerst en ik heb ze allemaal afgesloten. (ja ik heb een leven) Iedereen aanbevelen die goede games heen? Ik heb gelezen dat Mass Effect is goed .. een bevestiging van dat? ![]() (De bijeenkomsten die ik voltooid waren Gears of War, Assassins Creed en BioShock) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3 regels.
|
| |||
| |||
| Ik zou krijgen, maar dat zou het gewoon hetzelfde als het afspelen via de andere Halos weer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3, maar over alle Guitar Hero III zijn de enige spel dat je kunt kiezen en spelen instanly voor 5 minuten of u kunt spelen voor de uren en een rock legende
| |||
| |||
| Citaat:
2 is broek, dus we zullen vergeten. Ze hebben eenvoudigweg de beste eigenschappen van een en twee tot de best one yet. Nieuwe wapens en voertuigen. En doe je niet wil eindigen de strijd? ![]() Verschillende eindigt opnieuw voor de legendarische niveau ....
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vergeet niet online. dat is toch een van de beste onderdelen, en het bevat ook smidse te bewerken kaarten aan uw eigen wil.
| |||
| |||
| Halo 3 Sucks TBH. Mass Effect krijgt de GOTY daar. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Aanbevolen Case voor Mijn HTPC Build. | elsmandino | Cases & Power Supplies | 5 | 6 november 2009 11:22 |
| Aanbevolen ftp client? | Aanmelden | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 24 augustus 2009 10:01 |
| Probleem met game-updates op de X360. | spooky123 | PC & Gaming Console | 0 | 13 jun 2009 16:25 |
| Highly Recommended - Fatman ITUBE | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | De 4 april 2009 06:24 |
| Aanbevolen Hard Drive Utility ... | DCustomComputers | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 24e sep 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |