![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk 3 kamper for min Xbox 360 til jul og jeg har dem alle. (ja jeg har et liv) Noen anbefale noen bra spill hen? Jeg har lest at Mass Effect er bra .. noen bekreftelse på det? ![]() (De jeg avsluttet ble Gears of War, Assasins Creed og BioShock) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3 regler.
|
| |||
| |||
| Jeg vil få det, men ville det bare være det samme som å spille gjennom andre Halos igjen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3, men over alle Guitar Hero III sin eneste spillet kan du plukke opp og spille instanly for 5 minutter eller du kan spille i timevis og bli rock legend
| |||
| |||
| Sitat:
2 ble bukse, så vi kommer til å glemme det. De har ganske enkelt kombineres de beste funksjonene fra en og to til å gjøre de beste ennå. Nye våpen og kjøretøy. Og ikke du ønsker å avslutte kampen? ![]() Forskjellige slutter igjen for det legendariske nivå ....
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke glem online. som må være en av de beste delene og den inneholder også forfalske redigere kart til din egen vilje.
| |||
| |||
| Halo 3 suger TBH. Få Mass Effect det GOTY der. |