![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har 3 spel till min Xbox 360 till jul och jag har gått igenom dem alla. (ja jag har ett liv) Alla rekommendera några bra spel på väg? Jag har läst att Mass Effect är bra .. någon bekräftelse på det? ![]() (De jag färdig var Gears of War, Assassins Creed och BioShock) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3 regler.
|
| |||
| |||
| Jag skulle få det, men skulle det bara vara samma sak som att spela via andra Haloer igen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Halo 3, men under alla Guitar Hero III sin enda spel som du kan plocka upp och spela instanly i 5 minuter eller så kan du spela det i timmar och bli en rock legend
| |||
| |||
| Citat:
2 var pants, så vi glömmer det. De har helt enkelt kombineras de bästa egenskaperna från ett och två för att göra det bästa ännu. Nya vapen och fordon. Och inte du vill avsluta kampen? ![]() Olika slutar igen för den legendariska nivå ....
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glöm inte online. det måste vara en av de bästa delarna och det innehåller också smideri redigera kartor till din egen vilja.
| |||
| |||
| Halo 3 Sucks TBH. Få Mass Effect den GOTY där. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Rekommenderas Case for My HTPC Build. | elsmandino | Cases & Power Supplies | 5 | 6 november 2009 11:22 |
| Rekommenderade ftp-klient? | Sign | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 24 augusti 2009 10:01 |
| Problem med spel uppdateringar på X360. | spooky123 | PC & Console Gaming | 0 | 13 juni 2009 16:25 |
| Highly Recommended - Fatman ITUBE | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 4 april 2009 06:24 |
| Rekommenderad Hard Drive Utility ... | DCustomComputers | General Software Chat | 2 | 24 sep 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |