mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Resolution Problem når de forsøger at spille Velvet Assassin

Reply

Thread Tools
Old 14. juni 2009, 15:44
Ny Medlem Gruppen

Default Resolution Problem når de forsøger at spille Velvet Assassin

: forrykket: Hello there mennesker. Jeg har et problem, når jeg forsøger at køre Velvet Assassin. spillet starter op ok og intro starter, så skærmen går sort giver beskeden "Vi kan ikke vise denne beslutning". Jeg er nødt til at bruge Jobliste til at dræbe programmet og gendanne mit skrivebord. Jeg har fisket omkring og fundet, at problemet synes at være, at coders har gennemført en rutine i spillet, der tilsidesætter enhver bruger opløsningsindstillinger, selv når de er indstillet via spillet boot interface. Spillet tilsidesætter indstillinger og sæt spillet skærmopløsning op omkring 1600. Min skærm er en gammel Dell model Max Res omkring 1400. Jeg har kørt alle spil, at jeg selv (som er et parti) i 1024 og 1280 både på 60Hz med absolut ingen problemer. Min GPU Er en Nvidea 8600GT 512MB PCI-E. Alle chauffører og DirectX ajour.

Selv om problemet er blevet bemærket elswhere, var der ingen anwer vedrørende løsning på dette problem. Er løsningen en omgang patch, har jeg til at redigere en opsætning eller ini-filen? Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at løse dette problem, som ikke værende i stand til at spille dette spil er at køre mig gal.

Et punkt i note er, at jeg kan spille dette spil uden nogen problemer overhovedet, hvis jeg vise på min 38 "HD LCD hvilket er mere end i stand til at vise 1600 resolution.

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at løse dette problem.

Mange mange tak på forhånd.

ReaperXL2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.