vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Päätöslauselma Ongelma kun yritän pelata Velvet Assassin

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 15:44
Uusi Jäsen

Default Päätöslauselma Ongelma kun yritän pelata Velvet Assassin

: järkyttynyt: Hei ihmistä. Minulla on ongelma, kun yrität suorittaa Velvet Assassin. peli käynnistyy ok ja intro alkaa, sitten näytön menee musta antaa viesti "ei voi näyttää tämän päätöslauselman". Olen käyttää Task Manager tappaa ohjelman ja palauttaa työpöydälle. Olen kalastaa ympäri ja totesi, että ongelma näyttää olevan, että Coders ovat toteuttaneet rutiinia pelin ohittaa kaikki käyttäjän päätöslauselma asetukset silloinkin, kun ne on asetettu kautta pelin käynnistyksen kanssa. Peli ohittaa asetukset ja asettaa pelin näytön tarkkuus jopa noin 1600. Oma seurata on vanha Dell malli Max Res noin 1400. Olen suoritetaan joka pelissä, että olen omien (joka on paljon) vuonna 1024 ja 1280 sekä 60Hz kanssa mitään ongelmia. Oma GPU Onko Nvidea 8600GT 512 Mt PCI-E. Kaikki ajurit ja DirectX ajan tasalla.

Vaikka ongelma on ollut huomattava elswhere ei ollut anwer osalta ratkaisu tähän ongelmaan. Onko ratkaisu pelin laastari, joudunko muokata pikavalintakokoelmaa tai ini-tiedoston? Toivon, että joku voi auttaa minua tämän ongelman ratkaisemiseksi ei voi pelata tätä peliä ajaa minut hulluksi.

A kohta huomiota, että en voi pelata tätä peliä kanssa minkäänlaisia ongelmia, jos näyttö minun 38 "hd lcd mikä on enemmän kuin pystyy näyttämään 1600 päätöslauselman.

Toivon vilpittömästi, että joku voi auttaa minua tämän ongelman ratkaisemiseksi.

Monet monet kiitokset etukäteen.

ReaperXL2
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.