Resolutie Probleem bij het proberen te spelen Velvet Assassin : boos: Hallo mensen. Ik heb een probleem als ik probeer te lopen Velvet Assassin. de game boot ok en de intro begint, dan gaat het scherm zwart met de melding "kan niet worden weergegeven deze resolutie". Ik heb te gebruiken Taakbeheer te doden het programma en het herstel van mijn bureaublad. Ik heb gevist rond en vinden dat het probleem lijkt te zijn dat de coders hebben een routine in het spel dat boven iedere gebruiker resolutie-instellingen, zelfs wanneer ze zijn ingesteld via het spel opstarten interface. Het spel overschrijft de instellingen en het spel scherm resolutie rond 1600. Mijn monitor is een oude Dell model Max Res rond 1400. Ik heb elk spel dat ik de eigenaar (een perceel) in 1024 en 1280 zowel op 60Hz met absoluut geen problemen. Mijn GPU Is een Nvidea 8600GT 512Mb PCI-E. Alle bestuurders en DirectX up-to-date.
Hoewel het probleem is opgetreden elswhere, was er geen anwer met betrekking tot de oplossing van dit probleem. Is de oplossing een game patch, heb ik voor het bewerken van een setup of ini-bestand? Ik hoop dat iemand me kan helpen dit probleem op te lossen als het niet kunnen spelen dit spel is driving me gek.
Een punt van de nota is dat ik kan spelen dit spel zonder problemen op als ik op mijn 38 "HD LCD en dat is meer dan geschikt voor het weergeven van 1600 resolutie.
Ik hoop oprecht iemand kan me helpen dit probleem op te lossen.
Heel veel dank op voorhand.
ReaperXL2 |