mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Oppløsning Problem når du prøver å spille Velvet Assassin

Reply

Thread Tools
Old 14 juni 2009, 15:44
New Member Group

Default Oppløsning Problem når du prøver å spille Velvet Assassin

: opprørt: Hei folk. Jeg har et problem når jeg prøver å kjøre Velvet Assassin. spillet starter opp ok og introen starter, så skjermen går i svart gir meldingen "kan ikke vise denne oppløsningen. Jeg må bruke Oppgavebehandling til å drepe programmet og gjenopprette skrivebordet mitt. Jeg har fisket rundt og funnet ut at problemet synes å være at coders har implementert en rutine i spillet som overstyrer alle bruker oppløsningsinnstillinger, selv når de er satt via spillet støvel grensesnitt. Spillet overstyrer innstillinger og sett spillet skjermoppløsning opp rundt 1600. Skjermen min er en gammel Dell modell Max Res rundt 1400. Jeg har kjørt hvert spill som jeg eier (som er mye) i 1024 og 1280, både på 60Hz med absolutt ingen problemer. Min GPU Er Nvidea 8600GT 512MB PCI-E. Alle drivere og DirectX oppdatert.

Selv om problemet har blitt bemerket elswhere, var det ingen anwer angående løsning på dette problemet. Er løsningen et spill oppdateringen, har jeg for å redigere et oppsett eller ini-fil? Jeg håper noen kan hjelpe meg å løse dette problemet som ikke er i stand til å spille dette spillet driver meg sint.

Et punkt i notatet er at jeg kan spille dette spillet uten problemer i det hele tatt hvis jeg viser på min 38 "HD LCD-skjerm som er mer enn i stand til å vise 1600-oppløsning.

Jeg håper noen kan hjelpe meg å løse dette problemet.

Mange mange takk på forhånd.

ReaperXL2
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Problem med skjermoppløsningen. spooky123 Kabinetter & Skjermer 2 28 mai 2009 14:37
Dual Monitors - Oppløsning Problem xiingli Kabinetter & Skjermer 2 5 feb 2009 18:36
Skjermoppløsning ikke retten ashaiba Kabinetter & Skjermer 10 28 januar 2009 11:31
Skjermoppløsning colinhouse Windows-operativsystemer 1 29 desember 2007 16:38
1440 x 900 oppløsning vanbobble Kabinetter & Skjermer 3 6 februar 2007 12:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.