mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Restriktive NAT Settings på XBL plz Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 15. april 2008, 06:07
Donor-Gruppen

Hej, jeg kan ikke indstille min NAT-indstillinger for at åbne, så jeg cant slutte mine venner spil på xbl. Jeg har forsøgt fowarding de nessesary havne og sætte min xbox 360 i en dmz (med en statisk IP), og det stadig plejer arbejde. Jeg har nogle mærkelige router der plejer dukke op, når jeg google modelnummeret og im om Virgin medier (kabel). der er et skifte mellem min router og min xbox så jeg dont kende hvis Thats et problem.

plz hjælp.
Old 17. april 2008, 11:50
Donor-Gruppen

Det er næsten som om du ønsker at få et svar vanskelig. Hvad er "xbl"? Hvad er "nessesary havne"? Hvilken model er "weird router"?

Overgangen er ikke et problem, hvis det hjælper.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 17. april 2008, 13:33
Donor-Gruppen

Jeg brugte thoes ord, fordi jeg ønskede et svar fra en person, der vidste, hvad de talte om. xbl er naturligvis Xbox Live, den nessesairy havne er 80 udp, 3074 UDP og 3074 tcp og router er en König CMP-router10

thanks 4 rådgivning
Old 17. april 2008, 13:34
Donor-Gruppen

Du skal aktivere UPnP i routeren indstillinger
xbl er Xbox Live

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 17. april 2008, 16:33
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Spencer2004 View Post
Jeg brugte thoes ord, fordi jeg ønskede et svar fra en person, der vidste, hvad de talte om.
Ah.

Den DMZ kun gør det muligt for trafik fra andre maskiner på routerens LAN side. Du behøver ikke have nogen.

Prøv UDP-port 88 indgående, måske, som vil ordne det. Eller har du mis-type mere end du?
Old 18. april 2008, 18:34
Donor-Gruppen

Stadig ingen glæde?

Der er nogle screenshots på siden for at redigere på denne router på http://portforward.com/english/route...0/Limewire.htm men siden du allerede har været der kan jeg kun sige, at det ser temmelig standard.

Jeg er sikker på, at du har kontrolleret, at den faste IP-adresse på Xbox er faktisk, hvad du synes det er indstillet til, og at det passer, hvad du har indtastet. Jeg formoder, der er ingen tvivl om gateway adresse du lægger ind på din computer på samme router? Har du gøre, at en fast adresse så godt? Der kan ikke rigtig være nogen måde de to er modstridende eller du gerne se fejlmeddelelser på computeren også.

Jeg vil være fristet til at læse Xbox manuelle kapitel en anden gang, er der altid noget at indsamle fra et andet se, om det er relevant eller ej.
Old 22 april 2008, 00:51
Donor-Gruppen

nope prøvet alle dem, men stadig dosent arbejde: (
Old 26 april 2008, 04:45
Donor-Gruppen

Bortset fra UDP-port 88 indgående forandringer, jeg kan ikke se noget om, at router, som ville forårsage en gaming problem. Jeg tror, jeg er stumped. Hvis du kan finde nogen til at dobbelt-tjekke med Dem i, at nogle gange får mig til at se min blindvinkelulykker når jeg har kontrolleret og igen og holdt om forsvundne noget.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.