![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi, i ei voi asettaa minun nat asetukset, joten i cant liittyä ystäviäni pelejä XBL. Olen yrittänyt fowarding että nessesary satamissa ja käyttöönottoa minun xbox 360 on dmz (joiden staattinen IP) ja se on edelleen tapana työskennellä. Minulla on outo reititin joka tapana näy kun i google mallin numero ja im on neitsyt media (kaapeli). on vaihtaa minun reitittimen ja minun xbox niin i dont tiedä, thats ongelma. plz auttaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on melkein niin kuin haluat saada vastauksen vaikeaa. Mikä on "XBL"? Mitä ovat "nessesary satamat"? Mikä malli on "outo router"?
| |||
| |||
| i-kirjain käytetty thoes sanat, koska halusin vastauksen joku että tietäisin, mitä he puhuvat. XBL on tietenkin Xbox Live, että nessesairy satamat ovat 80 udp, 3074 udp ja 3074 tcp ja reititin on König cmp-router10 kiitos 4 neuvoja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun tulee ottaa UPnP vuonna reitittimen asetusten
| |||
| |||
| Quote:
The DMZ vain mahdollistaa liikenteen muista koneisiin reitittimen LAN puolella. Sinulla ei ole. Kokeile UDP-portti 88 saapuva, ehkä se, että saat sen korjaamiseen. Tai sinä mis-tyyppi enemmän kuin on tarkoitettu? |
|
| |||
| |||
| Vielä ole iloa? Siellä on joitakin kuvakaappaus sivun editoida, että reititin on http://portforward.com/english/route...0/Limewire.htm mutta koska olet jo käynyt siellä kaikki, mitä voin sanoa on se, että se näyttää melko vakio. Olen varma, että olet varmistanut, että kiinteä IP-osoite Xbox todella mielipiteesi on asetettu, ja että se vastaa sitä, mitä tuli. Oletan, ei ole epäilystäkään siitä, yhdyskäytävän osoite asennat tuumaa Tietokoneesi on sama reititin? Teitkö että kiinteä osoite samoin? Ei ole oikeastaan millään tavalla kaksi ovat ristiriitaiset tai haluat nähdä virhesanomista tietokoneeseen liian. I'd olla kiusaus lukea Xbox käsikirjan luvussa toisen kerran, on aina jotain irti toisesta tarkastella, onko asiaa vai ei. |
|
| |||
| |||
| Nope kokeillut kaikkia niitä, mutta silti dosent työ: ( |
|
| |||
| |||
| Sen lisäksi, että UDP-portti 88 saapuvan muuttaa, en näe mitään, että reititin, mikä aiheuttaisi pelaamista ongelma. Mielestäni olen ihan änkkänä. Jos löydät kenenkään kaksinkertaisen Tarkista, että joskus saa minut nähdä katve, kun olen tarkastanut ja uudelleen ja pidettävä puuttuu jotain. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jotain Up With Tulostimen asetukset | Kadejd | Digital Imaging & Tulostimet | 3 | 23. Maaliskuu 2008 16:08 |
| RE: välityspalvelimen asetukset | simon1990 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 1. Maaliskuu 2008 15:32 |
| BIOS-asetukset | Blazing933 | CPUs, Emolevyt & RAM | 1 | 1. joulukuu 2007 16:18 |
| Näytön asetukset | devita23 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 11. marraskuu 2007 06:18 |
| Muuttaminen asetuksia CPU fan * PLEASE HELP * | Rekt | CPUs, Emolevyt & RAM | 6 | 30 Sep 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |