vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Rajoittavat NAT asetukset XBL plz Ohje

Reply

Thread Tools
Old 15 huhtikuu 2008, 06:07
Rahoittajien ryhmän

Default Rajoittavat NAT asetukset XBL plz Ohje

hi, i ei voi asettaa minun nat asetukset, joten i cant liittyä ystäviäni pelejä XBL. Olen yrittänyt fowarding että nessesary satamissa ja käyttöönottoa minun xbox 360 on dmz (joiden staattinen IP) ja se on edelleen tapana työskennellä. Minulla on outo reititin joka tapana näy kun i google mallin numero ja im on neitsyt media (kaapeli). on vaihtaa minun reitittimen ja minun xbox niin i dont tiedä, thats ongelma.

plz auttaa.
Old 17 huhtikuu 2008, 11:50
Rahoittajien ryhmän

Se on melkein niin kuin haluat saada vastauksen vaikeaa. Mikä on "XBL"? Mitä ovat "nessesary satamat"? Mikä malli on "outo router"?

Kytkin ei ole ongelma, jos se auttaa.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 17 huhtikuu 2008, 13:33
Rahoittajien ryhmän

i-kirjain käytetty thoes sanat, koska halusin vastauksen joku että tietäisin, mitä he puhuvat. XBL on tietenkin Xbox Live, että nessesairy satamat ovat 80 udp, 3074 udp ja 3074 tcp ja reititin on König cmp-router10

kiitos 4 neuvoja
Old 17 huhtikuu 2008, 13:34
Rahoittajien ryhmän

Sinun tulee ottaa UPnP vuonna reitittimen asetusten
XBL on Xbox Live

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 17 huhtikuu 2008, 16:33
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
i-kirjain käytetty thoes sanat, koska halusin vastauksen joku että tietäisin, mitä he puhuvat.
Ah.

The DMZ vain mahdollistaa liikenteen muista koneisiin reitittimen LAN puolella. Sinulla ei ole.

Kokeile UDP-portti 88 saapuva, ehkä se, että saat sen korjaamiseen. Tai sinä mis-tyyppi enemmän kuin on tarkoitettu?
Old 18 huhtikuu 2008, 18:34
Rahoittajien ryhmän

Vielä ole iloa?

Siellä on joitakin kuvakaappaus sivun editoida, että reititin on http://portforward.com/english/route...0/Limewire.htm mutta koska olet jo käynyt siellä kaikki, mitä voin sanoa on se, että se näyttää melko vakio.

Olen varma, että olet varmistanut, että kiinteä IP-osoite Xbox todella mielipiteesi on asetettu, ja että se vastaa sitä, mitä tuli. Oletan, ei ole epäilystäkään siitä, yhdyskäytävän osoite asennat tuumaa Tietokoneesi on sama reititin? Teitkö että kiinteä osoite samoin? Ei ole oikeastaan millään tavalla kaksi ovat ristiriitaiset tai haluat nähdä virhesanomista tietokoneeseen liian.

I'd olla kiusaus lukea Xbox käsikirjan luvussa toisen kerran, on aina jotain irti toisesta tarkastella, onko asiaa vai ei.
Old 22 huhtikuu 2008, 00:51
Rahoittajien ryhmän

Nope kokeillut kaikkia niitä, mutta silti dosent työ: (
Old 26 huhtikuu 2008, 04:45
Rahoittajien ryhmän

Sen lisäksi, että UDP-portti 88 saapuvan muuttaa, en näe mitään, että reititin, mikä aiheuttaisi pelaamista ongelma. Mielestäni olen ihan änkkänä. Jos löydät kenenkään kaksinkertaisen Tarkista, että joskus saa minut nähdä katve, kun olen tarkastanut ja uudelleen ja pidettävä puuttuu jotain.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Jotain Up With Tulostimen asetukset Kadejd Digital Imaging & Tulostimet 3 23. Maaliskuu 2008 16:08
RE: välityspalvelimen asetukset simon1990 Web-selaimet ja FTP Clients 2 1. Maaliskuu 2008 15:32
BIOS-asetukset Blazing933 CPUs, Emolevyt & RAM 1 1. joulukuu 2007 16:18
Näytön asetukset devita23 Graphics Cards & Näytöt 1 11. marraskuu 2007 06:18
Muuttaminen asetuksia CPU fan * PLEASE HELP * Rekt CPUs, Emolevyt & RAM 6 30 Sep 2007 13:15
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.