![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik kan niet mijn NAT-instellingen te openen zodat i cant mijn vrienden spelen op xbl. Ik heb geprobeerd fowarding de nessesary havens en zetten mijn xbox 360 in een DMZ (met een statisch IP) en het nog steeds wont werk. Ik heb wat raar router die wont show up when i google het modelnummer en im op Virgin media (kabel). is er een schakelaar tussen mijn router en mijn xbox dus i dont know thats als een probleem. plz help. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is bijna alsof je wilt maken om een antwoord moeilijk. Wat is "xbl"? Wat zijn de "nessesary havens"? Welk model is het "raar router"?
| |||
| |||
| Ik gebruikte thoes woorden, want ik wilde een antwoord van iemand die wist wat ze het over hadden. xbl is uiteraard xbox live, de nessesairy udp poorten 80, 3074 en udp 3074 tcp en de router is een Konig cmp-router10 thanks 4 van het advies |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| je nodig hebt om UPnP in de router instellingen
| |||
| |||
| Citaat:
De DMZ alleen maakt het verkeer van andere computers op de router de LAN-zijde. U heeft nog geen. Probeer UDP-poort 88 binnenkomende, misschien dat je repareren. Of heb je mis-type meer dan u? |
|
| |||
| |||
| Nog steeds geen geluk? Er zijn enkele screenshots van de pagina te bewerken op de router aan http://portforward.com/english/route...0/Limewire.htm maar omdat u al hebt is er alles wat ik kan zeggen is dat het lijkt redelijk standaard. Ik ben er zeker van dat u hebt gecontroleerd dat het vaste IP-adres op de Xbox is eigenlijk wat je denkt dat het is ingesteld, en dat dit overeenkomt met wat u hebt ingevoerd. Ik veronderstel dat er geen twijfel over dat de gateway-adres u bent van uw computer op dezelfde router? Wist u dat een vast adres ook? Er kan niet echt een manier zijn de twee tegenstrijdige of u wilt zien foutmeldingen op de computer ook. Ik zou geneigd zijn te lezen op de Xbox handleiding hoofdstuk een tweede keer, er is altijd wel iets bijeen te sprokkelen door een andere kijk of het nu relevant is of niet. |
|
| |||
| |||
| nope alles geprobeerd, maar nog dosent werk: ( |
|
| |||
| |||
| Afgezien van de UDP-poort 88 binnenkomende veranderen, ik zie niet iets dat router die zou leiden tot een gaming probleem. Ik denk dat ik ben stumped. Als u vindt iedereen aan te controleren met u dat het soms wordt ik zie mijn blinde vlek toen heb ik gecontroleerd en opnieuw gecontroleerd en bijgehouden over vermiste iets. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Iets Up Met Printerinstellingen | Kadejd | Digital Imaging & Printers | 3 | 23 mrt 2008 16:08 |
| RE: de proxy-instellingen | simon1990 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 1 maart 2008 15:32 |
| BIOS-instellingen | Blazing933 | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 1 Dec 2007 16:18 |
| Beeldscherminstellingen | devita23 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 11 nov 2007 06:18 |
| Het wijzigen van de instellingen van de CPU-fan * PLEASE HELP * | Rekt | CPUs, Moederborden & RAM | 6 | 30e sep 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |