![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg kan ikke sette min nat innstillinger å åpne så jeg skrånende bli med vennene mine spill på xbl. Jeg har forsøkt fowarding den nessesary porter og setter min Xbox 360 i en DMZ (med en statisk IP) og den fremdeles wont arbeide. Jeg har noen rare ruter som wont vises når jeg google modellnummeret og im på jomfru medier (kabel). det er et bytte mellom min router og min xbox så jeg dont vite hvis dvs et problem. plz hjelpe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er nesten som om du ønsker å gjøre å få et svar vanskelig. Hva er "xbl"? Hva er "nessesary porter"? Hva er den "rare router"?
| |||
| |||
| Jeg brukte thoes ord fordi jeg ønsker et svar fra noen som visste hva de snakket om. xbl åpenbart Xbox Live, vil nessesairy portene 80 UDP, 3074 UDP og 3074 tcp og ruteren er en Konig CMP-router10 thanks 4 rådene |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må aktivere UPnP i ruteren innstillinger
| |||
| |||
| Sitat:
The DMZ bare mulig trafikk fra andre maskiner på ruterens LAN side. Du har ingen. Prøv UDP port 88 innkommende, kanskje det vil løse det. Eller fikk du Mis-type mer enn du tenkt? |
|
| |||
| |||
| Fortsatt ingen glede? Det er noen skjermbilder av siden til å redigere på at ruteren til http://portforward.com/english/route...0/Limewire.htm men siden du allerede har vært der alt jeg kan si er at det ser ganske standard. Jeg er sikker på at du har sjekket at den faste IP-adressen på Xbox er faktisk hva du synes den er satt til, og at det stemmer med det du har angitt. Jeg antar det er ingen tvil om gatewayadressen du sette inn Maskinens på samme router? Visste du at en fast adresse også? Det kan egentlig ikke være noen som helst måte de to er i konflikt, eller du vil se feilmeldinger på maskinen også. Jeg vil bli fristet til å lese Xbox manuell kapittel en gang, er det alltid noe å fange opp fra en annen se om det er relevant eller ikke. |
|
| |||
| |||
| Nope prøvd alle dem men fortsatt dosent arbeid: ( |
|
| |||
| |||
| Bortsett fra de UDP port 88 innkommende endring, jeg kan ikke se noe om at ruteren som ville forårsake en spillportal problem. Jeg tror jeg stumped. Hvis du kan finne noen å dobbeltsjekker med deg at noen ganger får meg til å se mine blind flekk når jeg har sjekket og rechecked og holdt på mangler noe. |