![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag kan inte ställa min NAT-inställningar för att öppna så jag skränande gå med mina vänner spel på xbl. Jag har försökt fowarding den nessesary hamnar och att min Xbox 360 i ett DMZ (med en statisk IP) och det ändå brukar fungera. Jag har några konstiga router som brukar dyka upp när jag google modellnumret och im på nyproducerade media (kabel). det finns en switch mellan min router och min xbox så jag vet inte om thats ett problem. plz hjälp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är nästan som om du vill få ett svar svårt. Vad är "xbl"? Vilka är "nessesary hamnar"? Vilken modell är "konstig router"?
| |||
| |||
| Jag brukade thoes ord eftersom jag ville ha ett svar från någon som visste vad de talade om. xbl är naturligtvis Xbox Live, det nessesairy portarna är 80 UDP 3074 UDP och 3074 tcp och routern är en Konig CMP-router10 tack 4 råd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste aktivera UPnP i routern inställningar
| |||
| |||
| Citat:
Den DMZ endast möjliggör trafik från andra datorer på routerns LAN sidan. Du har inga. Prova UDP-port 88 inkommande, kanske att du rättar till det. Eller gjorde du mis-typ mer än du tänkt? |
|
| |||
| |||
| Fortfarande ingen glädje? Det finns några skärmdumpar på sidan för att redigera om att routern på http://portforward.com/english/route...0/Limewire.htm men eftersom du redan har varit där kan jag bara säga att det ser ganska standard. Jag är säker på att du har kontrollerat att den fasta IP-adressen på Xbox är egentligen vad du tycker det är inställt på, och att det stämmer med det du angett. Jag antar att det inte finns några tvivel om gateway adress du lagt ned på din dator på samma router? Visste du att en fast adress också? Det kan egentligen inte vara något sätt de två är i konflikt eller om du vill se felmeddelanden på datorn också. Jag skulle vara frestad att läsa Xbox handbok kapitel en andra gång, det finns alltid något för att få fram från en titt om det är relevant eller inte. |
|
| |||
| |||
| nope provat alla dem men ändå dosent arbete: ( |
|
| |||
| |||
| Bortsett från UDP-port 88 inkommande förändring, jag kan inte se något om det router som skulle kunna orsaka en spelande problem. Jag tror jag stumped. Om du kan hitta någon att dubbelkolla med dig som ibland får mig att se min döda vinkeln när jag har kontrollerat och kontrolleras igen och hålls på saknade något. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Något Upp Med Skrivarinställningar | Kadejd | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 23 mars 2008 16:08 |
| RE: proxyinställningarna | simon1990 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 1 mars 2008 15:32 |
| BIOS-inställningar | Blazing933 | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 1 december 2007 16:18 |
| Displayinställningar | devita23 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 11 november 2007 06:18 |
| Ändra inställningar för CPU-fläkt * PLEASE HELP * | Rekt | Processorer, moderkort & RAM | 6 | 30:e sep 2007 13:15 |
| Thread Tools | |
| |