![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare gerne vide fra alle du ældre spillere som konsol / pc du først spilles / bruges, og fik hooked på at spille spil med, selv efter alt dette tidspunkt kan du stadig gå tilbage til det, og spille de gamle spil eller efter al den tid, ønsker at finde det system, eller spil for at spille igen, at du husker at have så meget sjov med, Så lad os vide hvilken en det var, jeg først fik hooked på en commadore 64 plus 4, huske båndet tager lang tid at indlæse brand ant men helvede var det en blodig godt spil, når lastes for sin tid, og spillet jeg gå tilbage til, goldeneye, for det meste en slethvar spillet bare håbe de gør re-develope det Theres bare to regler til denne tråd Regel 1 :-) Reto konsoller omfatte alle bånd eller cartridged baserede spil og ikke til spil på cd REGEL 2 :-) bare vil vide din første konsol / PC og spil, du spillede til døden, og din nuværende fav gamle spil ikke en liste over forskellige konsoller og spil
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, de er tre forskellige typer af systemet: 486DX, så Game Boy Pocket, derefter N64. Super Solvers og andre DOS spil -> Mario 6 Golden Coins -> Starfox 64 er de spil jeg husker leger mest. Der var en fremragende DOS/3.1? spil, der var en bekæmpelse rummet sim med masser af våben, som var ret cool, men jeg kan ikke huske dens navn. : / Mine forældre ville ikke lade mig leje GoldenEye: p
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Atari woody hehe og stadig har det med 15 eller deromkring spil. (Dungeon & Dragons min fav vildt) derefter agern elektroner med rom Expander, som aldrig fungeret. (frogger min fav ère) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Atari med Pole Position ..... Jeg kan stadig se, at gamle sorte joysticket med Red Buttons ..... det var de dage
| |||
| |||
| Atari ST1024. Spillene stadig synes at eksistere, men folk bruger deres mobiltelefoner, iPods ( ) Og gameboys til at spille dem nu.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det Sinclair specktrum
| |||
| |||
| NES ![]() Elsker det ^ _ ^ har stadig 2 af dem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første gang nogensinde en konsol jeg ejet var en Commodore Vic20. Ikke sikker på, at hvis der var en masse spil til rådighed for, at en selv, men jeg din't pleje. Kun var interesseret i at spille Pong på det alligevel ...
Gik fra at en Sinclair ZX81, så en Spectrum 64 (den med den blå gummi nøgler) og endelig en C64 med en massiv 5.75 "diskettedrev. Bedste spil nogensinde: Skjult og farligt på pc'en. Cheers: Chris Mit system: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| |||
| |||
| Den gamle atari bringer tilbage disse dage farende hjem med skøn at spille et spil kaldet Dungeons og drager mindst Jeg tror, at det var WOT det blev kaldt og NES, slethvar konsol brugt aldre spiller Super Mario brødre på det.
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ret ive netop fået en ny / gamle spil til 32x kaldet fingrene chaiotix så dette er min fav for nu
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |