![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aivan kuten tietää kaikki te vanhemmat pelaajat, jotka konsoli / kpl ensin pelataan / käytetty ja sai koukussa on pelejä kanssa, jopa sen jälkeen, kun koko ajan voi vielä palata siihen ja pelata vanhoja pelejä tai sen jälkeen, kun kaikki tällä kertaa, haluavat löytää, tai peli toistaa jälleen, että muistat ottaa niin paljon iloa, Joten kerro meille, johon se oli ensin saanut koukussa on commadore 64 plus 4, muista nauhan ottaen ikäiset lataamaan palo ant mutta helvettiä se oli verinen hyvä peli, kun ne ladataan sen ajasta ja peli i palata, Goldeneye, enimmäkseen, joka silokampela pelin vain toivoa ne uudelleen develope se Theres vain kaksi säännöt tämän säikeen SÄÄNTÖ 1 :-) Reto konsolit sisältävät kaikki nauhan tai cartridged pelit eikä pelejä cd SÄÄNTÖ 2 :-) halutaan tietää ensimmäinen console / kpl ja peli, jota pelataan kuolemaan, ja nykyiset suosikkeihin vanha peli ole luettelo eri konsolien ja pelien
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, ne kolme eri tyypit Järjestelmän: 486DX, sitten Game Boy Pocket, sitten N64. Super Solvers ja muut DOS pelit -> Mario 6 Golden Coins -> Starfox 64 ovat pelejä Muistan pelaavat eniten. Siellä oli erinomainen DOS/3.1? peli, joka oli torjumiseksi tilaa sim, jossa on paljon aseita, että oli aika viileä, mutta en muista sen nimeä. : / Vanhempani eivät anna minun vuokrata Goldeneye: p
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Atari woody hehe ja silti sain sen 15 tai niin pelejä. (Dungeon & Dragons minun suosikkeihin peli) sitten acorn elektronisuihkua kanssa rom laajenemissyklin että koskaan toiminut. (frogger minun suosikkeihin ère) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Atari kanssa paalupaikka ..... En voi vielä nähdä, että vanha musta ohjaimella, jolloin Red Buttons ..... olivat päivää
| |||
| |||
| Atari ST1024. Pelit näyttää yhä olemassa, mutta ihmiset käyttävät puhelimia, iPodeja ( ) Ja gameboys toistaa ne nyt.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| että Sinclair specktrum
| |||
| |||
| NES ![]() Loves se ^ _ ^ vielä 2 niitä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ensimmäinen konsoli I omistuksessa oli Commodore Vic20. Ole varma, onko siellä oli paljon pelejä varten, että yksi vaikka mutta din't huolellisesti. Oli kiinnostunut vain pelaaminen Pong sitä joka tapauksessa ...
Laski, että joka Sinclair ZX81, sitten Spectrum 64 (jolla on sininen kumi avaimet) ja lopuksi C64 kanssa massiivisen 5.75 "levykeasema. Paras peli koskaan: Piilotettua ja vaarallista tietokoneeseen. Cheers: Chris My System: Willy Wonka n Monikulmion Factory
|
|
| |||
| |||
| Vanha atari tuo takaisin päivän kiirehtivät kotiin kaverit pelaamaan peliä, jonka nimi tyrmien ja lohikäärmeitä ainakin olen sitä mieltä, että oli WOT se oli nimeltään ja nes, silokampela konsoli käytetty iät pelaa Super Mario veljekset sitä.
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| Oikeus ive juuri uuden / vanhan pelin varten 32x kutsutaan knuckles chaiotix joten tämä on minun suosikkeihin nyt
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Etsitkö Retro Style Usb Peliohjaimen pelataan Oma Emulaattorit Oma Pc, auta. | dr tahra | Rautatavaran Chat | 14 | 13th Apr 2009 12:41 |
| Thread Tools | |
| |