![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Net als bij alles wat je weet van oudere gamers die de console / pc u eerst gespeeld / gebruikt en kreeg verslaafd aan het spelen met, zelfs na al die tijd kunt u nog verder terug te keren en spelen de oude games of na al die tijd willen Als u het systeem, of spelletje te spelen weer dat je nog met zoveel plezier, Dus laat ons weten welke dat is, heb ik voor het eerst aangesloten op een COMMADORE 64 plus 4, onthoud de tape rekening leeftijden te laden brand mier maar de hel was het een bloedige goede spel wanneer geladen voor zijn tijd en het spel Ik ga terug naar, Goldeneye, meestal, een griet spel alleen hopen dat ze niet opnieuw het develope Theres slechts twee regels op deze draad Regel 1 :-) Reto consoles alle tape of cartridged gebaseerd spelletjes en niet te spelen op een cd REGEL 2 :-) wil gewoon weten wat uw eerste console / pc en het spel dat u speelt met de dood, en uw huidige fav oud spel niet een lijst van de verschillende consoles en games
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ze zijn drie verschillende soorten van het systeem: 486DX, dan Game Boy Pocket, vervolgens N64. Super Solvers en andere DOS games -> Mario 6 Golden Coins -> Starfox 64 zijn de spellen die ik herinner me het meest spelen. Er was een uitstekende DOS/3.1? spel dat was een strijd tegen de ruimte sim met veel wapens dat was wel cool maar ik kan me niet herinneren haar naam. : / Mijn ouders zouden niet laat me huur GoldenEye: p
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Atari woody hehe en nog steeds heb het met 15 of zo spelen. (Dungeon & Dragons mijn fav spel) Vervolgens eikel elektron met rom expander die nooit gewerkt heeft. (frogger mijn fav ère) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Atari met Pole Position ..... Ik kan nog steeds zien dat de oude zwarte joystick met de Red Buttons ..... Those Were The Days
| |||
| |||
| Atari ST1024. De games blijken nog steeds te bestaan, maar mensen gebruiken hun telefoons, iPods ( ) En gameboys te spelen ze nu.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de Sinclair specktrum
| |||
| |||
| NES ![]() Loves it ^ _ ^ nog 2 van hen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Allereerste console ik eigendom was een Commodore Vic20. Niet zeker of er een hoop spellen voor dat een al maar ik din't zorg. Was alleen geïnteresseerd in het spelen van Pong op het toch ...
Ging vanaf dat een Sinclair ZX81, vervolgens een Spectrum 64 (Die met de blauwe rubberen toetsen) en tenslotte een C64 met een massale 5.75 "floppy drive. Beste game ooit: Verborgen en gevaarlijk op de pc. Cheers: Chris Mijn Systeem: Willy Wonka's Polygon Factory
|
|
| |||
| |||
| De oude Atari brengt terug die dagen haasten thuis met vrienden spelen een spel genaamd kerkers en draken minste i think that was wot werd genoemd en de Nes, griet console uitgegeven leeftijden spelen Super Mario Brothers op.
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Recht ive net een nieuwe / oude game voor de 32x genaamd knokkels chaiotix dus dit is mijn fav voor nu
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |