![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Akkurat som du kjenner fra alle dere voksne spillere som konsoll / pc du først spilt / brukt og fikk hekta på spill med, selv etter all denne tiden kan du fortsatt gå tilbake til den og spille de gamle spillene eller etter denne tid, vil å finne, eller spill for å spille igjen at du husker å ha så mye moro med, Så la oss som en det var, jeg først fikk hektet på en commadore 64 pluss 4, husker båndet tar aldre Beregnigner brann maur men faen det var en blodig gode spillet når lastes for sin tid, og spillet i går tilbake til, Goldeneye, hovedsakelig en Brill spillet bare håpe de gjør nytt develope det Theres bare to regler for denne tråden Regel 1 :-) reto konsoller inkludere alle tape eller cartridged baserte spill og ikke spill på en cd Regel 2 :-) bare vil vite din første konsoll / pc og spill som du har spilt til døde, og nåværende fav gamle spillet ikke en liste med forskjellige konsoller og spill
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, de er tre forskjellige typer av systemet: 486DX, deretter Gameboy Pocket, deretter N64. Super Solvers og andre DOS spill -> Mario 6 Golden Coins -> Starfox 64 er de spillene jeg husker spiller mest. Det var en utmerket DOS/3.1? spill som var en kamp plass sim med mange våpen som var ganske kult, men jeg kan ikke huske navnet. : / Mine foreldre ville ikke la meg leie Goldeneye: p
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Atari woody hehe og fortsatt har det med 15 eller slik spill. (Dungeon & Dragons min fav spill) deretter acorn elektron med rom Expander som aldri virket. (frogger min fav ere) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Atari med Pole Position ..... Jeg kan fortsatt se at gamle svart styrespaken, med røde knapper ..... Det var dager
| |||
| |||
| Atari ST1024. Spillene fortsatt synes å eksistere, men folk bruker sine telefoner, iPod ( ) Og gameboys å spille dem nå.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den Sinclair specktrum
| |||
| |||
| NES ![]() Elsker det ^ _ ^ har fortsatt 2 av dem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Første konsollen jeg eide var en Commodore Vic20. Ikke sikker på om det var en rekke spill tilgjengelig for det en selv, men jeg din't omsorg. Kun var interessert i å spille Pong på den likevel ...
Gikk fra det til en Sinclair ZX81, deretter en Spectrum 64 (den med den blå gummi nøkler) og til slutt en C64 med en massiv 5,75 "diskettstasjon. Beste spillet noensinne: Skjulte og farlig på PC. Cheers: Chris Min System: Willy Wonka's Mangekantsmål Factory
|
|
| |||
| |||
| Den gamle Atari bringer tilbake de dagene rushing hjem med mates å spille et spill kalt fangehull og drager minst Jeg tror det var wot det var kalt og nes, Brill konsollen tilbrakte aldre spille Super Mario Brothers på den.
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Høyre Ive nettopp fått en ny / gammel Kamp for 32X kalt slåsshansker chaiotix så dette er min fav nå
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Leter du etter en Retro Style usb Gamepad Spille Min Emulatorer på PCen, kan du Hjelp. | dr Pletten | General Hardware Chat | 14 | 13 april 2009 12:41 |
| Thread Tools | |
| |